Avatar billede jkmedia Nybegynder
10. november 2002 - 02:15 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Iconer, må man bruge dem?

Hej,

Jeg sidder og er i gang med en ny site, og skal dertil bruge nogle iconer!
Jeg havde tænkt mig at bruge nogle af dem som windows har i sig, men må man det?
Er det lovligt at bruge dem på ens hjemmeside(r)??

Håber der er nogen som kan hjælpe!!
Avatar billede staz Nybegynder
10. november 2002 - 02:17 #1
Som hovederegl, må du ikke bruge noget medmindre du har fået lov at ejermanden, som i dette tilfælde er Microsoft. Så skriv en mail og hør... eller spar dig selv for besværet og find nogle andre ikoner :o)

Så, nej... du må ikke bruge dem

---- Staz ----
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 02:17 #2
Hvis du har købt Windows skulle der jo ikke være noget i vejen for at du bruger dem. Men ellers send en mail til Microsoft og spørg.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
10. november 2002 - 02:20 #3
oki, det var sådan set også det jeg selv tænkte! Helt i orden, så er det jo afgjort! Jeg takker!
Avatar billede staz Nybegynder
10. november 2002 - 18:12 #4
initializing >> Selv om han har købt XP må han ikke bruge ikonerne til commicielt brug...