Avatar billede bubby Nybegynder
25. juli 1999 - 03:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TIL ADMIN!!!!!!

Admin>>hvad med at skrive hvornår spørgsmålet blev oprettet altså tiden i de mail man får???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juli 1999 - 03:15 #1
Det kan du jo se på hvilket tidspunkt mailen er blevet sendt... hvilket mail program bruger du?
Avatar billede bkp Nybegynder
25. juli 1999 - 11:20 #2
Jeg ville hellere se spørgsmålet (altså ikke kun emnet), når et nyt spørgsmål er oprettet, så kan man bedre se om man behøver at klikke sig ind på dette spørgsmål!!
Men ellers synes jeg det fungerer fint!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juli 1999 - 12:15 #3
bkp>> hvis det hele foregik via email ville eksperten ikke tjene penge på reklamer... og hvad er så formået med den?
Avatar billede bubby Nybegynder
25. juli 1999 - 14:21 #4
det har du jo ret i cyber, men det vil da være bedre, fordi man ikke får mailen lige med det samme når spørgsmålet bliver lavet
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juli 1999 - 14:42 #5
ja men så ville admin ikke få noget ud af at lave eksperten, vel? skulle det så koste penge eller hvad?
Avatar billede bkp Nybegynder
25. juli 1999 - 20:24 #6
Jeg mener ikke at det hele skal foregå via email, men at den første mail man får indeholder spørgsmålet.

Svar og kommentarer skal ikke indgå i mail. Det er bare ikke altid til at se hvad spørgsmålet drejer sig om ved kun at se emnet!
:)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juli 1999 - 23:32 #7
jeg synes derimod folk skal være mere præcise til at formulere sig...

hvis folk f.eks leder efter en bestemt HD, skriver de måske "hvor kan jeg købe...." som overskrift...

der er virkelige mange steder hvor folk skriver noget som ikke siger ret meget som spørgsmålet
Avatar billede bkp Nybegynder
26. juli 1999 - 21:55 #8
>>cybersben: Det er FULDSTÆNDIG korrekt (der ramte du plet), der er vi enige, men kan man få folk til at præsisere dette, det tror jeg næppe, måske ADMIN kunne tilføje et lille PS på siden hvor man opretter spørgsmålet, hvor han pointerer at emnet skal være sigende eller forklarende uden at være langt!
Hvis det kunne hjælpe, så er problemet jo løst! :)

P.S. Jeg ved hvad cyber er men hvad står sben for??
Avatar billede bkp Nybegynder
26. juli 1999 - 21:56 #9
Så er den røv barberet (så at sige) (:
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 22:02 #10
kbp>> ja, se bare dette spm...

"Hej cyberesben,

"bkp" har kommenteret spørgsmålet:
"TIL ADMIN!!!!!!""

Det siger ikke en skid....

hvis man bubby stedet for havde kaldt sit spm for "ADMIN>>Tidspunkt og dato for operettelse, i emails"
Avatar billede bkp Nybegynder
26. juli 1999 - 23:08 #11
Yes, det kunne vi tale om i flere timer, så måske admin kan se problemet!

Men det kunne jo løses ved at emne og spørgsmål fremgår i emailen, for jeg tror egentlig ikke at problemet bliver løst ved at bede folk om at forklare sig bedre!