Avatar billede meken Nybegynder
08. november 2002 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projekt om Trådløse Netværk!

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde artikler m.m.

Her er de emne jeg vil belyse:

Fordele og ulemper ved trådløst netværk og ordinære netværk?
Forskelle på de 2 netværk?

Hvilke slags trådløse netværk findes der??
Hvad er dyrest/billigst?
Hvad er hurtigst/mest langsomt?
Til hjemmebrug/firmaer?

Hvordan er sikkerheden i trådløse net??
Er sikkerhed bedre eller dårligere end alm. netværk?
Kan man forbedre sikkerheden i et trådløst netværk? Hvad vil det koste??
Udvikling af Trådløs Forbindelse nu og i fremtiden

Hvilke muligheder for beskyttelse findes der?
Firewalls?
Andre?
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
08. november 2002 - 15:35 #1
hmm spørg en autoriseret edbforhandler han/hun ved det hele og der kan du oxo få foldere med det
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. november 2002 - 15:44 #2
Jeg arbejder med netværk til dagligt og du skal være velkommen til at komme forbi for en snak. Hvis jeg skal skrive alt dette ned kommer det til at fylde en roman af de tykke. kim@bufferzone.dk for kontakt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. november 2002 - 15:45 #3
Fordele ved trådet net, det er sikkert, ulember ved trådet net, kablerne skal trækkes.

Bluetooth (kort rækkevide), 802.11b (11mbit), 802.11a (55mbit)
Dyrest 802.11a, billigst 802.11b
Hurtigst 802.11a, langsomst bluetooth
Alle tre er til hjemmebrug/firmaer, det er bare et spørgsmål om hvor mange penge man vil bruge.

Rester finde jeg altså lige noget info om.....  ;-)
Avatar billede meken Nybegynder
08. november 2002 - 16:38 #5
Jeg gar ikke brug for basis viden, men mere indholdsrigt om de emner jeg skal belyse.
Avatar billede meken Nybegynder
23. november 2002 - 19:09 #6
jeg tror jeg har fundet noget godt materiale selv.