Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
08. november 2002 - 08:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærmproperties

Hej

Jeg mener at jeg engang har gået på en skole hvor vi ikke måtte ændre på computerens baggrund og farveopløsning. Jeg tror nok det var windows 95/98, nu sidder jeg med det samme problem, dvs der er blevet spærret for det når man klikker på et billede og siger Set as Background, kan jeg komme uden om dette på en eller anden måde ?!?
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
08. november 2002 - 08:33 #1
Lille tilføjelse til ovenstående, jeg sidder nu ved en Win NT station
Avatar billede sandman2 Nybegynder
08. november 2002 - 08:46 #2
Hvis du ikke er logget ind som en user med administrator rettigheder, kan du ikke få lov til at modificere bestemte ting så som computerens baggrund.

mvh.
Sandman2
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
08. november 2002 - 08:52 #3
DEt er jeg godt klar over ... men jeg ved også at der er en måde at komme uden om dette på, om ikke andet på nogen af de gamle styresystemer
Avatar billede sandman2 Nybegynder
08. november 2002 - 17:05 #4
I windows 95/98 er der ikke de samme restriktioner med user rettigheder som der er på en Win NT kerne. Så selvfølgelig var der en måde at omgås restriktioner på i de gamle Win95 og Win98 kerner på. Men sådan er det bare ikke i Win NT da den er bygget til at agere server og derfor er nogle strengere user krav til hvad man må gøre når den ellers er sat op til det. Og det er den i dit tilfælde hvor du er en User uden administrator rettigheder.

mvh.
Sandman2
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
18. juni 2003 - 12:44 #5
Lukker spørgsmålet
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
18. juni 2003 - 12:45 #6
Hvis jeg gør det rigtigt
Avatar billede sandman2 Nybegynder
23. juni 2003 - 11:17 #7
Smart Kaj!
Hvad er så din løsning?
Det er da ikke at tage pointne selv fordi du ikke kan gøre det du vil!...

/Sandman2