Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 02:33 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

Hvad fanden sker der??

Jeg har gennem lang tid haft et problem når jeg udfylder en formular.

Siden fryser når jeg går til næste felt eller trykker send, submit, whatever.
Den kan heller ikke huske mine bruger navne osv.
Maskinen er \"kold\" i ca.20-60 sek., så fortætter den. Jeg har formateret geninstalleret, skiftet div. kort, afmont. cdrom, brænder, lydkort osv, hentet alle opdateringer jeg ku´ finde. Den er stadig fucked up. Er der nogen der ved hvad fanden det er?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. oktober 2000 - 09:15 #1
sker det både med IE og NS ?

Har du ændret sikkerhedsindstillingerne ?
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 10:27 #2
Det sker kun i IE
Og ja.
Jeg har også prøvet andre browsere, og der sker det ikke.
Jeg har Win98, Office2000
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2000 - 10:50 #3
Det med at den ikke kan huske noget, har det noget med de små cookis at gøre?
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2000 - 10:50 #4
Hvorfor en forbindelse har du??
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. oktober 2000 - 10:53 #5
Jeg spurgte før om du har prøvet at nulstille dine sikkerhedsindstillinger for IE ?
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 13:19 #6
Jeg har nulstillet sikkerheds inst.
Det har intet med cokies at gøre.
Jeg har 512 kb netekspress
Det hele startede da jeg købte ny HD. Kan det være at den simpelhen har et problem med en HD på 30.7 Gb?
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 13:23 #7
Jeg har i en uge kørt med en HD på 1.2 Gb, uden Office2000, Der er der ingen problemer.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:33 #8
jeg tror ikke på at HD\'en kan være problemet hvis det virker i Netscape!
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:25 #9
Findes der ikke et program som kan se om der noget galt i Windows, altså gå helt i dybden?
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:34 #10
Dette er lige en test, jeg har rodet rundt med det hele.
Avatar billede mizzd Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:36 #11
Alt efter hvad jeg har hørt, ville mit svar være:
Uninstall hele IE, og geninstaller så fra cd\'rommen!
Det skulle hjælpe, da det ikke sker i Netscape! Hvis dette heller ikke hjælper, må du kontakte forhandleren, der hvor du har købt din computer. Du har krav på at de finder ud af hvad der er galt :)
QnuZz fra MiZzD
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:40 #12
Jeg har formateret flere gange.
Jeg har sågar slettet mine partioner.
Og jeg tvivler på at forhandleren vil gøre noget, den er 1 ½ år gammel.
Avatar billede mizzd Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:42 #13
Har du prøvet at unistallere og fjerne ALT på computeren der har med IE at gøre?
Alle browser-indstillinger skal fjernes, alle cookies, ALT!
Derefter tager du og installerer hele skidtet igen!
QnuZz fra MiZzD
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:49 #14
mizzd..se forrige kommentar.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. oktober 2000 - 08:57 #15
jeg giver op...
Avatar billede stp Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:32 #16
Samme her SUUUUUUK
Jeg har lige bøbt min Pc Bitch#1
Avatar billede stp Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:35 #17
Jeg ved ikke lige hvad der er sket med pointene.
Jeg ville gerne gi´ lidt for forsøget, men har ikke helt styr på det.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. oktober 2000 - 00:20 #18
Hvad fanden skulle MizzD have de 300 point for ?
Avatar billede stp Nybegynder
10. oktober 2000 - 09:04 #19
Je, det beklager jeg. Du skulle også have haft nogle.
Det var ikke lige meningen.
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. oktober 2000 - 09:31 #20
Razzer: Jeg opretter lige et spørgsmål, giv et svar (bare skriv tak), så giver jeg dig 150 point ;)
QnuZz fra MiZzD, selv tak *Ss*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:12 #21
ok *s*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:14 #22
men hvor henne ? Jeg kan ikke se på din profil at du har oprettet et sådan spørgsmål.
Avatar billede slashman Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:17 #23
Jeg mener at have set et lignede tilfälde i MS knowledgebase. Databasen/filen som indholder de sidst brugte värdier er korrupt. Ved at slette dette ( beskrevet i noten ) skulle det virke igen.
På den anden side har jeg ingen forklaring til hvordan en sådan fejl vil kunne overleve en formatering ..
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:22 #24
razzer= OupZ, sorry! Glemte det lige, jeg har lagt en debat under Programmer->Generelt, som hedder razzer ;)
QnuZz fra MiZzD
Avatar billede stp Nybegynder
10. oktober 2000 - 19:53 #25
Beklager meget det med de point.
Godt i selv finder ud af det.
Tak for hjælpen
Forøvrigt har jeg lige idag fundet ud af at der var en overlapning af 2 partitioner, det lavede noget lort i slutningen C drevet. Måske derfor at mine installationer tit lavede noget ged.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. oktober 2000 - 19:59 #26
ja... det tror jeg også ;)