Avatar billede larsljensen Nybegynder
06. november 2002 - 20:44 Der er 1 kommentar

CMR 3

Nu regner jeg med at CMR 3 kommer til PC engang!! Så jeg tænker på at købe et rat! E rder nogen der har erfaringer med billige rat uden force feedback er de gode nok (tænler specielt på et i Bilka "DEXXA" ) er det godt??? Eller kan det godt betale sig at købe de dyerer rat ???

__________________
Avatar billede rs2000 Nybegynder
06. november 2002 - 20:58 #1
i "Komputer For Alle" har de lige testet tre forskellige rat.
Det dyre Microsoft SideWinder til 999kr
Et Trustmaster GT Racing Wheel til 799kr
Og et Trust Racemaster til 510kr
alle med Force Feedback

Der blev Trustmaster kåret som "Testvinder"
og Trust kåret som "godt køb"
De syntes Microsoft rattet var for dyrt.
Jeg tro ikke "Dexxa" rattet er for godt.
Jeg har et gammelt Trustmaster rat uden Force Feedback,men det er sq stadig et godt rat.
Det er ikke sådan noget "rasselværk" bla.rattet er gummi/læderagtigt og ikke sådan et hårdt plastick rat.
Jeg tror godt det kan betale sig at bruge et par hundrede mere,og så få et ordentlig rat.