Avatar billede esbencoldingbroe Nybegynder
06. november 2002 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan lukkes de programmer som starter op nederst i højre hjørn

Jeg har en gammel computer som lider af de mange programmer som efterhånden starter automatisk op nederst i hjørne. Når man højreklikker på dem for at lukke dem kommer de igen under næste startup.

Jeg er klar over at dette er et næsten pinligt newbie spørgsmål, men wtf ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2002 - 09:53 #1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. november 2002 - 09:54 #2
start > kør > skriv msconfig
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. november 2002 - 09:55 #3
eller brug msconfig fra start>Kør

StartUpCPL pakkes ud og kan efter udpakning findes i Kontrolpanel, her kan du starte og stoppe eller fjerne de små programmer der kommer nede i højre hjørne.
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2002 - 10:15 #4
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Tilbehør\Systemværktøjer :under fanen funktioner er der noget der hedder værktøj til systemkonfiguration :vælg fanen start.. der kan du krydse af med flueben hvad du vil have til at starte..
Avatar billede 1003 Nybegynder
06. november 2002 - 10:17 #5
genvejen er til win xp hvis du har 98 hedder det start/programmer/tilbehør/systemoplysninger fanen systemkonfiguration under funktioner