Avatar billede zlok Nybegynder
05. november 2002 - 10:25 Der er 3 kommentarer

Søgefunktion

Hvordan laver man en hurtig, nem, brugervenlig søgefunktion til sin hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2002 - 22:58 #1
du kan bruge google. Den kan begrænses til kun at retunere sider under dit domæne. Ellers skal du have noget installeret på serveren.
Avatar billede msnilsson Nybegynder
06. november 2002 - 09:09 #2
Hvis du bruger Frontpage, er det nemt selv for begyndere at lave en søgefunktion. Gå ind under "Filer" og vælg "Ny side". Så kommer der en dialogboks op, hvor du kan vælge "søgeside".

Men ellers er det bedst hvis dit website er dynamisk/databasestyret. Så skal søgefunktionen laves i asp, php eller hvad der nu bruges.
Avatar billede zlok Nybegynder
09. december 2003 - 18:16 #3
jeg vidste godt den med google, og kendte også den med frontpage, jeg mente som ren kodning. jeg kan lidt af det hele, bare ikk nok.