Avatar billede Xelot Nybegynder
04. november 2002 - 23:44 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Mus

Hej.. jeg har et problem med min mus.. der skal forskellige underlag til at styre de forskellige retninger (x og y). så nu vil jeg skifte den gamle kugle-mus ud med noget nyere.. Men hvad er bedst..?!

PS2 port eller usb
cordless og/eller optical

..?
Avatar billede skwat Praktikant
04. november 2002 - 23:50 #1
ps2 frem for usb helt klart, der er ingen grund til trafik på usb bussen hvis det kan undgåes
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
04. november 2002 - 23:56 #2
Meget uenig ! - Du skal have dig en USB optical mouse. Så er den altid præcis, og meget behagelig da den virker på alle overflader !
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
04. november 2002 - 23:57 #3
Forresten, du kan godt få en cordless optical mus - Det har jeg.
Avatar billede ladyhawke Novice
05. november 2002 - 08:00 #4
Cordless optical er sikker fint, men relativt dyrt i batteri... så enten en trådløs mus med kugle eller en optisk med kabel vil jeg foreslå
Avatar billede thojo Nybegynder
05. november 2002 - 08:43 #5
Jeg vil anbefale en PS/2 optical.. den får du klart det bedste resultat med.. hvis du nogensinden får brug for præcise opdateringer i fx spil.. så kan jeg anbefale dual optical fra logitech eller Ms IntelliEye 3.0 .. med et hårdt underlag.. fx steelpad eller icemat..

cordless bliver du hurtigt træt af..
Avatar billede Xelot Nybegynder
05. november 2002 - 20:11 #6
Tak for
Avatar billede Xelot Nybegynder
05. november 2002 - 20:12 #7
.. ?! Ehh. nåh.. jamen det jeg var ved at sige var at jeg villle takke for jeres hjælp. Jeg har købt en Saitek Optical Pro mus og håber at den holder et stykke tid. Indtil videre ser den ud til at være ret stabil.