Avatar billede nomiz Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:40 Der er 89 kommentarer og
1 løsning

Danmarks dårligste??

Jeg syntes næsten at vi skal udkåre danmarks dårligste hjemmeside..

Kandidaterne er:

http://www.lort.person.dk
http://www.mahad.subnet.dk

Stem på den grimmeste!

Hvem vinder? En rigtig gyyser...
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:50 #1
*lol*
Avatar billede masterblaster Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:56 #2
ROTFL ...mahad vinder klart på de lidt for lækre anigiffer !! ..er dog lidt skuffet over ikke at se den med postkassen der rækker ud efter mails !!
Avatar billede motu Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:57 #3
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:59 #4
Skulle havde været et svar ;o)
Avatar billede masterblaster Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:13 #5
motu: %&¤&/¤/&¤& ...hehehehe !! ..jeg brækker mig af grin ...o.k. ...du vinder !! FASAG ...ka specielt godt li hans trusselsside !! hehe ..overvejer lidt at blive grov ..najr ..ok ...jeg blev det ..hihi ...sendte ham en mail, så må vi jo se om han zapper mig !! ROTFL !! 1-0 til motu !!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:19 #6
nomiz - jeg synes de to du har på er fede

motu - jeg tror altså at ham allan har lagt et stort arbejde i at lave den side.

jeg synes sådan noget her er meget værre
http://3y.dht.dk/
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:22 #7
Jeg har ikke den fjerneste lyst til at nedgørere andres sider så groft, men prøv at kigge hos www.fmkh.dk (Foreningen Mod Kedelige Hjemmeside).
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:42 #8
tommyf - du har ret - det er egentligt rimeligt usmageligt. Så jeg tror jeg vil lægge min egen første hjemmeside på hæ hæ. Den ligger der nemlig endnu
http://members.nbci.com/Denboj/INDEX.html
Avatar billede aneez Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:52 #9
http://www.mahad.subnet.dk
vinder.... det er helt klart. Jeg er totalt modstander af Ani-Gifs.... og spicielt dem som er blevet kopieret fra andres sider...
DET ER FOR GRIMT
Hehe.. hvis man skal bruge ani-gif så må man sku\' lave dem selv... ellers er det eder mandeme GRIMT!.

/@neez
Avatar billede aneez Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:57 #10
denboj... det er da ikke særlig slemt... så skulle du se det første jeg lavede i MS Publisher... Damn det var grimt... og så tilmed alle de Ani-Gifs... damn.. hehe som Publisher ikke end gang understøttede :))

Nå... men grimt er grimt og det er et overstået kapitel :))

/@neez
Avatar billede aneez Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:05 #11
Damn jeg keder mig jo :))
Og damn jeg er altså bare fuld af totalt sindsyge idér til designs som i garenteret ikke kan give meget mere end DUMPET :))
Men hvis jeg ikke prøver at lave noget sindsygt så kan jeg jo aldrig finde ud af hvad folk syntes er pænt og stuff. Jeg tror jeg vil lalle lidt rundt på nettet og finde nogen ting som kan inspirere mig til et eller andet...
Ja vi er jo ihvertfald ikke enige om hvad der er pænt det kan vi hurtigt blive enige om... men vi kan hurtigt blive enige om at de Ani-Gifs man har set på siden 1997 er eder mandeme grimme... men folk bliver sku\' stadig ved med at bruge dem..

Jeg ved ikke om det var noget i folks kunne bruge til noget. Men det er lidt om hvad jeg mener....

Så keep up the good work og design noget nyt og revulusionerende og hehe få smidt en dårlig anmeldelse lige tilbage i hovedet :))

/@neez  der kedede sig lidt :))
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:09 #12
aneez>>> Hvis du laver et nyt genialt design skal jeg nok nedgører det for dig ;)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:10 #13
du kan måske finde noget inspiration her
http://www.coolhomepages.com
Avatar billede aneez Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:45 #14
denboj: ja... http://www.cwd.dk er også udemærket..
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:46 #15
den stryger direkte ind i mine bookmarks
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:15 #16
denboj>> Jeg kan godt lide linket til www.jubi.dk :o)
Avatar billede stp Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:45 #17
Personligt mener jeg at denne side er meget opfindsom. Et sandt mesterværk.
http://sergi.da.ru/
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:57 #18
Det med at han har proppet to bannere ned i en frame så de ikke kan ses er da opfindsomt :)
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 00:57 #19
rfogh - yepper, det er en MEGET gammel side
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. oktober 2000 - 09:09 #20
moty, prøv at tjekke \"Frække piger\" på adressen http://users.cybercity.dk/~bcc28085/, her praler han af sine ex\'er!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 10:21 #21
Den har jeg faktisk været inde på før, det værste er at han reklamere for sit webdesign firma.
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. oktober 2000 - 10:32 #22
Det tangerer det pinlige!!
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. oktober 2000 - 10:42 #23
Det er ikke for at køre had på fyren, MEN ... stavefejl, dårligt design, trusler (fnis), tekst flyder sammen med baggrunden. Jeg vil mene det er dødt løb mellem http://www.mahad.subnet.dk og http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
Avatar billede masterblaster Nybegynder
07. oktober 2000 - 11:05 #24
hehe ...nej ham med truslerne vinder !!! KLART !! ...*FNIIIS*
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 11:07 #25
Ikke for at være ond overfor nogen overhovedet, men tag lige og kig på billedet af ham selv..

http://users.cybercity.dk/~bcc28085/Migselv.JPG

(hehe)

- Simon

Jeg syntes nu stadig at mahad fører klart, da han er i besiddelse af den mest intetsigende, og grimme hjemmeside... Det er jo næsten synd for firmaet \"Supertronic Webdesign\" (haha)

- Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 11:08 #26
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. oktober 2000 - 11:13 #27
Kan vi ikke få lagt en afstemningsside ind? (giv mig lige koden)
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. oktober 2000 - 11:18 #28
Jeg HADER sider, hvor billederne mangler og det lille røde kryds kommer frem. Dem er der mange af, er der ikke?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 12:55 #29
Nomiz....

BIlledet er lige i øjet på så skøn en HP....

LÅÅÅLLL
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
07. oktober 2000 - 13:06 #30
Jeg stemmer på den første, helt klart mand!!
Fuck de styrer ingenting!
Det er bare.... GRIMT, og det er de også!
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:33 #31
Det her er virkelig noget af det mest grinern jeg har været med til på eksperten..

Er der ikke nogle der har nogle flere syrede kandidater??

- Simon

*LOL*
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:39 #32
Hey...

Jeg sad lige og så på ham fætterens hjemmeside, hvor han beskriver sin computer jeg citerer:

COMPUTER: PII-450 mhz, 128 mb RAM, 45 gb harddisk, 40x mitsumi cd-rom, Windows 98 (dansk)

Windows 98 (dansk)! Woow, den var vild! DANSK!!

Hold da kæft... Puuha, ååh jeg må ligge ned..
Jeg ville skære min ene testikel af med en rusten araberkniv for at eje Windows 98 dansk...*gg*

Ååh ja..

- Simon
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:45 #33
er der slet ikke nogen der synes at min er dårligst - Det synes jeg selv
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:54 #34
Neej, Denboj..

Din er da supersej!!*g*
hehe... Ej, jeg syntes stadig at mahad\'s er grimmest.. Vi går jo ud fra den mest intetsigende, og grimme, skal du tænke på..

Du havde jo både links til jubi(i).dk og det hele.... En rigtig superside...

hehe

- Simon
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:57 #35
øh gælder udenlandske også - for så vil jeg godt fyre denne her på - den er så dårlig at den er kanon fed
http://www.firstworld.net/~smcdonal/trailerpark.html

denne her er bare ganske almindeligt syg - sad på den i fem timer i går *LOL*
http://www.alexanderband.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:10 #36
Hehe, ja den med alexander\'s band er fed.. Men ikke direkte grim og ubrugelig
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:15 #37
nomiz - næh men den er tilgengæld også RIGTIG FED
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:52 #38
I like that show, many others from our trailre park have been on it.

Hvorfor mon der er mange af dem der har været med i Jerry Springer??

Håber kraftigt at den er lavet for sjov :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:26 #39
Aner ikke hvad du mener??!?!
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:53 #40
Der er en der beskriver sin familie på denne side http://www.firstworld.net/~smcdonal/trailerpark.html
Linket er tre kommentare over mit :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:48 #41
Denboj/

kan virkelig godt li at man kan downloade deres adresseliste.... Nu skal jeg bare glo billeder lidt igennem for at finde ud af lige hvem det er jeg skal gå efter.... LÅÅL

Nikolaj
Avatar billede vandhunden Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:56 #42
--> denboj

Den er bare vildt fjong den med den lille grimme dreng. Den styrer
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2000 - 14:29 #43
Næhhh, nej de herrer! Jeg var aktivt deltagende da www.muldvarp.dk blev udråbt af \"straks\" til danmarks grimmeste hjemmeside, med diplom og det hele. Den var så grim at de ca. 8.000 besøgende som denne side har fået udelukkende stammer fra de 5 minutters omtale den fik i radioudsendelsen! Så taler vi seriøs væmmelse!
Avatar billede ptvedt Nybegynder
11. oktober 2000 - 16:02 #44
her er norges dårligste. skjekk den ut og si hva dere mener. http://home.online.no/~mopdal/
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:11 #45
Den er da meget god!
Avatar billede ptvedt Nybegynder
19. oktober 2000 - 20:10 #46
er den go?? designet er dårlig
Avatar billede ptvedt Nybegynder
19. oktober 2000 - 20:13 #47
Designet er grimt. det verste er at en kommune i Norge betaler den personen som lager siden fro å lage den!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. oktober 2000 - 02:22 #48
Der er det underlige at ved www.muldvarp.dk, at de to links til at kontakte dem er 2 forskellige e-mailadresser....

Me, ok det skal vel også stå mål med resten???

Nu må Nomiz, da snart smide det ene point... Vil gerne se afgørelsen... he he
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. oktober 2000 - 01:02 #49
Måske den her kan komme ind på en fornuftig andenplads...

http://sunshine.someone.net/
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:21 #50
WHOOOOOOO!!!!

Den legendariske MAHAD har lavet en NY hjemmeside!

http://www.abdiman.subnet.dk

Shit den er vild!... Og så er der flere af de seje animerede GIF\'s...

Jeg smider det ene point til den, som laver en poll, og vi kan få stemt hvem der har den klart grimmeste hjemmeside!
Kandidaterne er:

http://www.lort.person.dk
http://www.mahad.subnet.dk
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
http://3y.dht.dk/
http://members.nbci.com/Denboj/INDEX.html
http://users.cybercity.dk/~bcc28085
http://www.firstworld.net/~smcdonal/trailerpark.html
http://www.muldvarp.dk
http://home.online.no/~mopdal/
HTTP://WWW.ABDIMAN.SUBNET.DK

Ét helt point til den som opretter poll\'en

- Simon

Avatar billede steen_hansen Forsker
23. oktober 2000 - 20:25 #51
Jeg havde ellers http://www.mahad.subnet.dk som en klar favorit til \"Danmarks Dårligste\", men http://users.cybercity.dk/~bcc28085/ er simpelthen så dum, at det tangerer det pinlige: hans ex\'er, trusler etc. Og så BILLEDET!!! Han behøver jo ikke ligefrem reklamere. Jeg synes Supertronic Webdesign har anstrengt sig i den grad, for at komme ind på en klar førsteplads!

Nomiz, nu må det point snart falde! Det bliver sværere og sværere at bestemme sig :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:22 #52
Steen_hansen

Det MÅ også være min klare favorit... http://users.cybercity.dk/~bcc28085/

Jeg overvejer seriøst at oprette en fanklub, der vil muliggøre hans fortsatte eksistens på nettet....
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. oktober 2000 - 21:29 #53
Det er en smuk tanke, Nikolajdu. Jeg tror ikke vi behøver være bange for at han får opgaver og overbroderer Internettet med hans \"arbejder\". Hans side skulle være nok til at afskrække alle firmaer..... selvom pænt design ikke nødvendigvis er lig med dyre priser...? Eller hvad er det han skriver?

Jeg stemmer helt klart for http://users.cybercity.dk/~bcc28085/.

PS: Vi burde invitere aspiranterne til at deltage i denne debat (fnis)
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:09 #54
OK \'

Allans Homepage har vundet!

Nu skal vi bare have delt det dyrbare point ud!
Point\'et går til den, som mest udførligt kan beskrive hvad der er så dårligt ved Allans Homepage!

(Stadig en gyser)

- Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:16 #55
Til dem som ikke skulle have set det endnu er der en farlig advarsel på Allans Homepage.
Jeg citerer:

Normalt er jeg en flink fyr men når folk går mig på nerverne kan jeg godt finde på at blive grov... og jeg ved nogen ting om internettet som gør at jeg kan være meget væmmelig over for folk som har været nogen svin over for mig! F.eks har jeg et program som kan bruges til at få adgang til folks harddiske, så man kan slette filer og den slags...

Jeg er ikke ude på at genere andre, men jeg genere dem der er ude efter mig... så er du advaret!!! Og du behøver ikke emaile mig og spørge hvordan jeg gør for jeg holder godt på mine hemmeligheder...
OBS!!!!!
jeg kunne selvføllig aldrig drømme om at hacke nogen... jeg gør kun det med hardisken hvis jeg har få lov!!!!!

Haha

- Simon
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2000 - 01:31 #56
/Nomiz....

Klart Allan er vinderen. http://users.cybercity.dk/~bcc28085/

Først overvejede jeg seriøst at tilbyde min harddisk som forsøgskanin for den gode Allan, de jeg i starten ikke så truslen så stor og da gerne ville være behjælpelig, men men men...

Men, nu er det jo ikke noget at grine af, for hvis jeg kigger på billedet af den mand, dreng, hest???.. nå... Så ser jeg noget som ham Lundin morderen ikke en gang kan stille op i mod...

Og når nu han har vundet bør vi så i øvrigt ikke følge hans opfordring og...

Stem på os i det gydlne snabbel A

andre er...

...ses bedst med Internet Explorer og i en opløsning på 600 x 800 i mindst 15 bit farver...

15???

Og han sætter sit udseende højt med den her...

...jeg chatter også meget på IRC, mit nick er ^AdoniS^....

og ang webdesign

...Der er også mange firmaer som har en dårlig hjemmeside

HUSK HUSK HUSK at lave et book-mark til min homepage den opdateres hele tiden (det har jeg da gjort Allan...)

Så er han måske slet ikke så dum endda... hvis altså counteren på hans side tæller rigtigt... 93558, mens jeg sider og kigger på den...

Hans fede programmer må også siges at være ogle virkelige Killerapplications...

Alt i alt et stort tillykke fra mig til Allan, han fik holdt mig oppe en ½ time ekstra i nat...

tak tak

Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2000 - 01:39 #57
Jeg har lige gloet mit eget indlæg igennem og har tilmeldt mig et vinterkursus i stavetræning
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 08:07 #58
Jeg kan kun bifalde det ovenstående. Allan mister et eller andet sted overblikket, når han siger, at han har det berygtede program .... men \"jeg gør kun det med hardisken hvis jeg har få lov!!!!!\". Jeg synes man må gi\' ham så meget kredit, at han ustandseligt modsiger sig selv eller lyver. Han er naiv, mindre bemidlet (for at udtrykke det diplomatisk), lyver ved den mindste lejlighed, han har VIRKELIG gjort sig fortjent til denne ... til ... til denne gloværdige titel.

Han har fundet ud af (sikkert med kameratens hjælp) at stykke lidt HTML sammen. Og det danner jo rigeligt grundlag for verdensfirmaet \"Supertronic Webdesign\". Jeg vil VÆDDE med, at han har ladet sig momsregistrere og trækker al momsen fra indkøbt hardware/software.

Man skal ikke høre for det, hvis man er mindre bemidlet. Vi er født som vi er. Men at udstille det på den måde, sammenholdt med designet, det er DET, der gør hans side titlen værdig.

Og så synes jeg vi skal give ham en stående applaus, alle sammen. Er der nogen, der har fortjent det, så er det Allan, mine damer og herrer!
Avatar billede spacey Nybegynder
24. oktober 2000 - 08:14 #59
Nu har jeg ikke gidet at læse alle jeres indlæg igennem lige nu, men hvis ingen andre har nævnt det så tjek www.uglysite.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 08:40 #60
Jeg er kendt for at være fordomsfri. Men Allan ... han er så aparte, jeg KAN ikke lade være med at stirre! Giv ham den førsteplads!
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 08:41 #61
Mht. hans counter, nikolajdu, så kan man jo bare banke den op selv, det er ikke så imponerende.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2000 - 20:24 #62
Steen_hansen....

Det ved jeg da godt, men omvendt kunne det jo også være alle os der konstant er inde for at tjekke om det første indtyrk virkelig var rigtig grimt...???

Fordomme har vi ingen af og derfor en sikker vinder...
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2000 - 21:17 #63
Det ER nok os, der har banket hans counter op :o). Men uanset hvad, så fortjener han nomineringen og førstepladsen ... efter MIN smag
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. oktober 2000 - 17:04 #64
Ok, nomiz, NU må du snart bestemme dig. Hvem har givet den bedste forklaring? :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:55 #65
SÅ!!!!
Nu har jeg bestemt mig, og jeg syntes at Steen Hansen\'s er den bedste!

1 helt point til Steen, for den flotte indsats

- Og hermed sluttes denne laange, men gode debat!
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. oktober 2000 - 16:05 #66
Jeg takker og modtager ydmygst folkets hyldest (bukker og tager imod den stående applaus) :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:26 #67
KLAP KLAP PIFT KLAP KLAP KLAP KLAP PIFT KLAP KLAP KLAP PIFT PIFT PIFTKLAP KLAP KLAP PIFT KLAP klap klap.....
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:37 #68
Jeg ved godt at debatten er slut, meeeeeen jeg kan ikke lade være med at give nikolajdu og steen ret.
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
er den absolut værste. Simpelthen fordi tumpen endda tilbyder sig som webdesigner og snakker om hvor dårlige andres sider kan være - jeg tvivler på at de kan være værre end hans.

SHIT, jeg skulle have mange penge for at lade HAM lave min hjemmeside!!!!!!!

\"Supertronic Webdesign\" - bør undgås for enhver pris...
Avatar billede tnh Nybegynder
27. oktober 2000 - 02:00 #69
http://www.glinvad.suite.dk/ - Det er grimt!

-> tnh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:59 #70
/Steen Hansen...

En værdig vinder...

Godt jeg ikke er en dårlig taber... kun en allehelvedes dårlig vinder... - så godt det samme jeg ikke vandt... he he...

Til lykke

/Nikolaj
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. oktober 2000 - 12:05 #71
Der er jo NOGEN af os, som kan tåle at tabe .... men også at vinde, nikolajdu :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:41 #72
kender ikke til problemstillingen Steen...
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. oktober 2000 - 17:37 #73
/tnh

Ja, den side kunne også have været en god kandidat..
Man kan rigtig se at han har leget med effekterne i Paint Shop pro..

- Simon
Avatar billede tnh Nybegynder
27. oktober 2000 - 17:49 #74
Jeps 5 ***** til ham :)

-> tnh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:52 #75
I har helt ret i at hans http://www.glinvad.suite.dk/
er en rigtig grim side....

I forhold til http://users.cybercity.dk/~bcc28085/ er det jo vand... Her bliver det nemlig underbygget af den mindst ligeså afskyelige tekst...
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:54 #76
Yeah..
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. oktober 2000 - 19:49 #77
Denne debat er noget af det styggeste jeg har set på eksperten.dk..

(Tag lige at kig på den ALLERførste kommentar fra bacardil \"LOL\"...)

- Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. november 2000 - 18:52 #78
ha ha...
Ville bare lige prøve at debatten ikke er glemt.. Hos mig ihvertfald!

/vh
Simon
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 19:28 #79
/Nomiz

Jeg har også svært ved at lægge vinderen fra mig. Tænker på siden/ham dag og nat. Det er ved at udvikle sig til en uhyggelig drøm
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. november 2000 - 19:30 #80
Ja, -lol-
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2000 - 22:33 #81
Grunden til at jeg ikke har kommenteret dette yderligere de sidste par dage er at jeg først lige er blevet udskrevet efter at værer kommet mig over vinderens webdesign firma. Mine uhyggelige drømme har især gået på hvordan han nok bliver den næste Bill Gates........ LOL
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. november 2000 - 23:10 #82
hehe.. Jeg har faktisk fundet endnu et godt eksemplar til en rigtig dårlig hjemmeside:
www.coolSAMUEL.subnet.dk Den er virkelig COOL...

*LOL*

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. november 2000 - 23:11 #83
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. november 2000 - 23:16 #84
PS: Jeg syntes seriøst i burde stemme på Supertronic Webdesign \"I det gydnle snabbel A\"

*lol*

/vh
Simon
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 23:37 #85
/nomiz...

Jeg tror vi har det lidt på samme måde... Altså det der med lige at skulle ind og kigge om det stadig virkelig ser sårn ud...

Mpske vi skulle maile ham og fortælle at han ar vundet...??
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. november 2000 - 14:29 #86
Det ville nok ikke værer flinkt. Hvad han ikke ved har han ikke undt af.
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. december 2000 - 18:11 #87
Solen skinner stadig over denne debat.. Håber jeg da, her næsten en måned efter den sidste kommentar..
:)

/vh
Simon
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. december 2000 - 21:14 #88
Jeg hviler mig stadig på laurbæerne :o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. december 2000 - 22:05 #89
Her er også en ret dårlig en:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/prek/popups/mrg.html
men den er med vilje så jeg ved ikke om det gælder.
Avatar billede jensi Nybegynder
15. marts 2002 - 12:58 #90
Jeg vil ikke engang kalde det for hjemmesider, men 2`eren er nok grimmest...