Avatar billede flumse Nybegynder
01. november 2002 - 15:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ad-aware

Jeg har installeret dette program,ad-awre
efter endt scanning her den fundet 57 spyware ting
Skal jeg slette alle?
Kan jeg risikere at skade noget ved at slette ??

flumse
Avatar billede anje Nybegynder
01. november 2002 - 15:31 #1
Lav en back-up. Men normalt sker der ikke noget ved at slette alt.
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
01. november 2002 - 15:33 #2
Jeg ville gøre det! - skal dog nævnes at KaZaa v2.0 ikke vil køre med mindre du accepterer, at Gator, som er spyware, er installeret!!!
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
01. november 2002 - 15:37 #3
Der findes dog en Kazaa Light hvori spy'waren er fjernet ....

/Sweet1
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
01. november 2002 - 15:39 #4
- men med visse begrænsninger i peer to peer!
Avatar billede basic.me Nybegynder
05. november 2002 - 20:12 #5
Det kan anbefales at fjerne alt, det er tit at mange spywares tage meget cpu kraft, det kan variere men produkter som gain(følger med kazaa) også som gator kan i visse tilfælde tage op til 32 mbyte.

Jeg har faktisk ikke selv oplevet at der har været problemer med at fjerne spyware og køre programmer.

Der er mange gode grunde til at fjerne spyware, et af dem kan blandt andet være at man ikke bryder sig om at firmaer bruger ens internet aktivitet.

hvis du har nogle andre spørgsmål kan du prøve at kikke på denne hjemmeside.

http://www.spychecker.com/  <-- de har mange gode hjælpe links og har god information om hvordan man skal forholde sig til det.
Avatar billede flumse Nybegynder
15. april 2003 - 21:32 #6
øhhh.. tak
bedre sent end aldrig eller hva :)