Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
01. november 2002 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express går kold med ukendt fejl i XP - kun ved en bruge

Outlook express 6.0 går ned kort tid efter åbning - den når at vise, at der er kommet ny post, men den når ikke at vise selve mailen før det går galt.
Den kommer med følgende meddelelse:
"Meddelelsen kunne ikke vises
Outlook Express fandt et uventet problem under visning af meddelelsen. Kontroller, om din computer ikke har mere hukommelse eller ikke har tilstrækkelig diskplads, og prøv igen."

Da jeg har 256 mb ram, kun OE åben og 4 GB diskplads forstår jeg det ikke.

Det, der undrer mig mest, er, at der ikke er nogen problemer med OE for den anden bruger på samme computer - kunne evt. tyde på at det er problemer med mine folders?

Jeg takker for alt hjælp -
Avatar billede riversen Nybegynder
01. november 2002 - 12:01 #1
Prøv at omdøbe folders.dbx til folders.old for den profil det omhandler
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. november 2002 - 12:11 #2
Reinstaler din Outlook Express 6.0

1: Klik på start - Kør - og her skriver du denne komando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Og nu vil den reinstaller alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Og du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra :)

8: Og nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

9: Og du mister ikke dine adresser men lav heller backop for en sikkerheds skyld.

(lånt fra 'resten' ;-)
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
01. november 2002 - 12:18 #3
Jeg har først prøvet at omdøbe folders,uden succes!

Jeg har det problem med hensyn til anden udvej (Metal_hansen)at jeg ikke har CDen - (jeg ved godt at det lugter!), men det er en arbejdscomputer med alt forudinstalleret - hvis det er nødvendigt at geninsallere må jeg vente til mandag, hvor jeg kan låne en cd på arbejdet. Er der alternativer?
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
10. december 2002 - 15:39 #4
Spørgsmålet lukkes