Avatar billede dreadnought Nybegynder
31. oktober 2002 - 15:07 Der er 3 kommentarer

ASP vs PHP i IIS. 1-0 til PHP.

Kan I hjælpe mig med at få stillingen til at være 1-1? ;)

Jeg installere PHP på min IIS4 (NT4) og ASP virkede fint inden da. Efter jeg konfigurede den til at bruge ISAPI filteret så var ASP'en død, men PHP virkede.
1-0 til PHP.
Fjerner jeg PHP fra ISAPI filter listen og App mapping listen så virker ASP igen.

Hvorfor? Skal jeg virkelig over og bruge PHPs CGI istedet for?
Avatar billede tomsommer Juniormester
29. januar 2003 - 08:35 #1
> ... Skal jeg virkelig over og bruge PHPs CGI istedet for?

Ja? jeg går ud fra du benyttede den PHP IIS installer som medfølger?
Avatar billede ceecay Nybegynder
14. marts 2003 - 22:05 #2
Det er du nok desværre nødt til. Jeg havde præcis samme problem da jeg ville installere bruge ISAPI. Jeg kunne ikke finde nogen anden løsning end at bruge CGI-modulet til PHP istedet.
Avatar billede dreadnought Nybegynder
27. juli 2004 - 22:28 #3
Skal vi få lukket det her spørgsmål? CGI'en kører fint nu, men det var ikke nemt.