Avatar billede lykkeb Nybegynder
31. oktober 2002 - 07:56 Der er 3 kommentarer

ASUS V7100 Deluxe Combo - nVIDIA / ASUS Capture dríver problem

Hej gutter.

Jeg sidder her med noget af et problem, ja kan ikke få TV-Tuneren til at virke i WinXP, problemet ser ud ud til at være: at der i TV-Tunerdelen kun er mulighed for valg af NTSC, så selvom ASUS DVCR 2.2 efterspørger PAL_B, kan den meget naturligt ikke vælge den, selvom det går fint m Composite & S-VHS.

Jeg kører med ASUS V7100 Deluxe Combo - P4 - ASUS MB.

Og Ja jeg har prøvet snart 13 forskellige versioner af både Capture drivere & kort drivere.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:42 #1
prøv at kigge lidt her, der er muligvis en driver du kan bruge
http://www.video-drivers.com/
Avatar billede hundevennen Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:43 #2
jeg kan se der er en næsten øverst på listen fra oktober
http://www.video-drivers.com/drivers/77/77798.htm
Avatar billede lykkeb Nybegynder
31. oktober 2002 - 20:51 #3
Det hjalp ikke, har prøvet alle mulige andre også, og jeg har fået det til at virke med undtagelse af TV-Tuner Delen, problemet er at det ikke er muligt at vælge PAL_B / G.