Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:48 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Stofanet

Hvilken forbindelse er det stofanet køre med?  256/128 ? (stofa siger at de er 10 gange hurtiger end IDSN dvs de er lige så hurtige som adsl???

(
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:49 #1
ja stofa er tit meget hurtigt dem jeg kender som har stofa ligger ca på 1024/512
det er hastigheden ca i kolding
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:49 #2
hastigheden kan også komme højre til tider
Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:50 #3
Fik svar fra : http://www.eksperten.dk/spm/277376 (Sorry jeg oprettede to spm men de andre svarede ikke *ss*
Avatar billede p2 Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:50 #4
Stofa er 1024/256 - min kører ca. 1300/300
Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:50 #5
nogen forskel at jeg er i Nordjylland?
Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:52 #6
p2 ?> Kan det betale sig at købe ADSL så?
Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:56 #7
*Så ikke at p2's var en kommentar -<>- dvs. jeg GIVER points i denne, Skal jeg købe ADSL??? gider ikke bruge mere end 500kr MAX ! pr månede
Avatar billede nameless Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:58 #8
Jeg lukker spm'et imorgen forhåbenlig er det kommet nogle kommentare/svar !!! (+ mange flere "!"'r)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:02 #9
du har ikke fri download på stofa men det ved du jo de tager ekstra for alt trafik over 5Gbyte

At du bor i nordjylland har ikke noget med sagen at gøre men stofa har kun en båndbredde til rådighed og hvis der er mange brugere på i dit område kan det ske at din hastighed falder.

Men ADSL udbydere garanterer jo heller ikke for hvad hastighed du kan opå så tja valget er jo dit.
Har personlig ADSL da datarate hurtig løber op.

P2 kan du se at at jeg skrev "hastigheden kan også komme højre til tider" og ja har også oplevet stofa kører med ca 2 Mbit
Avatar billede killifish Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:03 #10
Medmindre du har i stort forbrug kan det ikke betale sig at købe ADSL. Hvis du holder dig under de 5GB/måned er der ikke meget der kan slå StofaNet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2002 - 22:07 #11
Jeg har både ftp - downloader flittigt og spiller/surfer på net ca. 4 - 5 timer om dagen, og det er sjældent jeg nå op over 3000 Mb pr. md. så ja, jeg mener du sagtens kan nøjes med det ;)
Avatar billede p2 Nybegynder
30. oktober 2002 - 23:06 #12
nameless: Du skal da ikke købe ADSL!

Stofa er 1mbit til 299 pr/mdr - til den pris får du en 256 linie af TDC, så hvorfor? Hvis du downloader over de 5 GB (john_stiges, det er 5GB) kan du købe 1 GB ekstra for 100 kr, så det gør heller ikke så meget...

så NEJ!!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
30. oktober 2002 - 23:08 #13
Pssjj... p2 - jeg har Stofanet og det SUTTER!
Køb hellere en lidt langsommere ADSL.. :)
Avatar billede p2 Nybegynder
30. oktober 2002 - 23:18 #14
HVORFOR sutter det? Giv dog en forklaring!

Jeg kan godt li det fordi det er super super hurtigt, og stabilt (aalborg)
Avatar billede mache-sfx Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:04 #15
Stofa er hurtigre ind ADSL
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2002 - 12:54 #16
en tilsvarende ADSL linie koster ca. 300 - 350 - og så er linien KUN 256/128 - Stofanet kører med CA! 1024/256 (dette kan ikke siges præcist det er delt net stofanet kører på) men mine målinger har altid ligget på 1024/256 ca. - selv på tider hvor der er meget trafik. Ja, stofanet kan være nede det er vel nede i alt 30 min. på en måned - det er sgu stabilt nok - ihertfald til mig :)

P.s. hvis du tænker på den billige adsl så kan du nok downloade i vildskab - men så skal det være konstant før du overhovedet kommer tæt på stofanets grænse på 5000 Mb pr. md. - og det er sgu en del. ;)½
Avatar billede nameless Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:59 #17
mit problem er at JEG downloader i vildskab ;D