Avatar billede mchief Nybegynder
29. oktober 2002 - 01:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

DVI-TV-Out

Jeg har et Triplex Ti4400 med Detonator 40.72.... jeg har så tænkt mig at købe en extra skærm og tilslutte den på DVI udgangen... men så kommer det store spørgsmål vil TV-Out virke sammen med 2 skærme tilsluttet oxo?
Avatar billede fido82 Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:12 #1
ummdelbart, ja ;)
Avatar billede funkystuff Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:56 #2
Har ikke prøvet det, men mon ikke det skulle virke. Når man anvender TV-out vælger softwaren jo at sende signalet gennem TV-udgangen og "glemmer" monitoren(e). Det er nok bare et spørgsmål om at sætte det rigtigt op i instillinger for skærm.
Avatar billede mchief Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:10 #3
Har du en mulighed for at teste det?
Avatar billede funkystuff Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:15 #4
Desværre ikke. Jeg har et GF4 ti4400, men ikke to monitorer.
Når man vælger outputenhed under mine skærmindstillinger, sætter den til TV og trykker OK, så sendes der ikke noget signal til monitoren længere. Mon ikke det er det samme selvom der er to?
Avatar billede mchief Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:56 #5
Sagen er bare at monitorne og tv-out skal virke sammen - så der er billede på begge skærme samt tv-out med "overlay" dvs "Full screen video mirroring control" hvor at det er fuld screen på video igennem (Media Player)
Avatar billede fido82 Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:07 #6
Så skal du bare oprette et skrivebord til, og så angive at det skal ligge på dit tv, så er det klaret
Avatar billede mchief Nybegynder
26. november 2002 - 15:44 #7
UPDATE!!
Nu har jeg fået min 17" og skulle så prøve det... not good... den kunne ikke magte 2 skærme og tv-out på samme tid.... så der skal lige leges med TV-Tool