Avatar billede mkp Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet

Er der nogle der kender nogle GRATIS gode programmer der styrer opringningen til nettet, jeg kører mit internet over min router så jeg vil gerne have en bedre kontrol med hvornår jeg er på nettet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. oktober 2002 - 01:50 #1
Zonealaram kan stoppe alt netværkstrafik .. så kan den vel også fohindre din computer i at ringe op.
Avatar billede mkp Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:41 #2
Jeg har haft installeret Zonealarm på min computer men så kan jeg ikke komme på nettet, er der en løsning på det?
Avatar billede basic.me Nybegynder
05. november 2002 - 20:20 #3
Sluk for din router eller din computer når du ikke er på nettet (-;)), jeg vil klart forslå at du disabler din lan forbindelse hvis du ikke bruger dit internet.
hvis du dog sidder på et intranet hvor du skal ha mulighed for at være på servere osv er det jo ikke nogen god ide.
så hvis du har brug for, internet sikkerhed så kan jeg klart forslå blackice firewall eller tiny personal firewall.
Disse to produkter er meget sikre og er ikke specielt svære at få til at virke meget godt.
Jeg bryder mig personligt ikke om Zonealarm da det enten er helt aflukning eller ingenting.
Der findes også en hel del mulighed for at bypasse zonealarm og at køre kode remote eller bare få den til at gå ned og derved få mulighed for at enumerate maskinen som har det installeret.

Du kan downloade  blackice fra www.networkice.com/
og du kan hente Tiny personal firewall fra http://www.tinysoftware.com

Hvis du har vidre spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ligene.
Avatar billede mkp Nybegynder
01. januar 2003 - 15:36 #4
Jeg sagde gratis programmer har desudne fået det til at virke nu, ellers tak for hjælpen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. januar 2003 - 19:01 #5
ok.

Acceptere dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket. :-)