Avatar billede zoneii Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sykroniser outlook

Hej! Jeg har en kalender på min bærbare computer som jeg gerne vil ha' synkroniseret med min faste computer. Jeg har været lidt rundt inde i programmet men jeg har ikke rigtig kunne finde ud af hvordan man gør det? Er her nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 22:33 #1
Nu har jeg arbejdet med outlook i flere år og har aldrig hørt det kunne lade sig gøre at synkronisere to forskellige kalendre i outlook..

Mvh.

Kim
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2002 - 01:15 #2
Jeg har til gengæld både hørt og set, at man kan synkronisere Outlook med sin mobiltelefon/og omvendt via den infrarøde port og med tilhørende software. Hvis du har noget software samt en infrarød port i din bærbare pc skulle det vel ikke være et problem. Kører du med Windows 2000 kan man også synkronisere de forskellige mapper uden yderligere software til at gøre det med.
Avatar billede zoneii Nybegynder
25. oktober 2002 - 07:20 #3
Jeg har ikke nogen infrarød port :( Tror du ikke at man kan gøre det over netværk???
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2002 - 12:47 #4
Hvis du kører med Windows 2000 kan du synkronisere din 2 pcér over netværk. Jeg har selv gjort det dengang jeg kørte med Win2000 og det virkede perfekt. Kan ikke helt huske opsætningen men gå i hjælp og skriv synkroniser så ser du hvordan du skal gøre.
Avatar billede zoneii Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:25 #5
Ja det mener jeg også at man kan...Jeg har win2000 på den ene og XP på den anden, men det burde kunne lade sig gøre...Jegh har søgt under synkronisere men jeg kan ikke rigtig finde noget der virker :(
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:30 #6
Jeg kan huske at jeg gjorde inde fra stifinderen. Når du har markeret en fil eller mappe skulle du få tilbuddet om at synkronisere lige til venstre (mellem din højre og venstre side)Du skal gøre det fra Win2000 og så bliver det jo spændende om den kan gøre det sammen med XP
Avatar billede zoneii Nybegynder
30. oktober 2002 - 10:01 #7
Det har jeg godt nok også lige set, men når jeg prøver at synkronser vil den lave et eller andet med "min hjemmeside" eller sådan noget...Hvordan stiller jeg den om til at gøre det med min kalender??
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:58 #8
Nu er det godt nok længe siden at jeg har prøvet det da jeg som før omtalt ikke kører win2000 men det jeg kan huske er, du stiller dig i stifinderen i højre side på den fil som skal synkroniseres, og vælger derefter synkroniser. Dvs. det er jo din kalender som skal være markeret når du synkroniserer. Hvis du ikke ved hvor kalenderfilen er må du søge efter den, jeg ved ikke lige hvor den ligger, men du må jo være et eller andet sted i Outlook
Avatar billede zoneii Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:30 #9
Jeg vil lige prøve at lege lidt med det som du snakker om...Det lyder meget fornuftigt.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. december 2002 - 02:56 #10
Du kan få fat i det program der hedder Microsoft ActiveSync. Det følger bla. a. med iPac. Det sørger for synkroniseringen.