Avatar billede limo Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Speed i Adobe premiere 6.5

Hai jeg er ved og lave en fil i premiere, men jeg kan ikke få hastigheden til og passe.. det går alt for langsomt, men jeg kan godt ændre hastigheden på et klip på 2 sek... Spørgsmålet er så, hvordan markerer jeg hele min film og ændre hastigheden (speed)..
jeg sammensøtter filmen med bmp billeder... håber du kan gi en hånd.. ;)
Avatar billede fun22 Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:00 #1
det gør du da bare ved at trække billederne mindre
24. oktober 2002 - 20:04 #2
Du vælger dit track på klippebordet, og vælger Clip->Speed. Her angiver du så med en procentsats hvor hurtigt clippet skal afspilles - 100% er lig med nuværende hastighed
24. oktober 2002 - 20:06 #3
Du kan også markere clippet i Project-vinduet, og ændre hastigheden som ovenfor
24. oktober 2002 - 20:28 #4
Du markerer hele din film ved hjælp af Range Select-værktøjet - findes i værktøjslinien til Timeline
Avatar billede fun22 Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:33 #5
Hvis alle bllederne har samme størrelse kan du bare marker det hele og så trække dem mindre
Avatar billede limo Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:40 #6
jeg kan ikke markere det hele... jeg kan kun markere ca. 20 billeder og ikke hele min film som jeg vil sammensætte af mine bmp billeder. Billederne har samme størrelse, men det spiller bare ikke.
Avatar billede fun22 Nybegynder
25. oktober 2002 - 07:39 #7
Er det fordi du ikke kan se de sidste billeder på timelinen?
Avatar billede limo Nybegynder
26. oktober 2002 - 22:41 #8
jeg kan bare ikke ændre tidslinen for hele filmen men kun få sekunder.
jeg kan heller ikke se alle biller på min tidslinei.
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. oktober 2002 - 09:28 #9
du kan jo sætte tidslinien til eks. 1 minut eller mere afhængig af hvor mang billeder der er kan du jo bare sætte den længere op.
Avatar billede limo Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:49 #10
ja men det er denne funktion som jeg ikke kan finde ud af :)
hvor finder jeg den..
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. oktober 2002 - 14:17 #11
nede i venstre hjørne af din time line
Avatar billede limo Nybegynder
27. oktober 2002 - 14:42 #12
ja men den afspiller 1 frame som et sekund... den vil ikke ændre det.... det vil sige at 1 frame svarer til 1 sekund
Avatar billede limo Nybegynder
27. oktober 2002 - 14:44 #13
det vil sige at den film som skulle være 3 sekunder er ca 3 min :(
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:28 #14
DEt har ikke npget med det at gøre. Det er bare hvormeget det svare til på din timeline. Det er faktisk bare zoom in og ud. Den ændre ikke noget ved filmen. Den køre samme hastighed