Avatar billede krause Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

IE 5.5 og tables.

Jeg har opdateret til IE 5.5 (dansk version). Siden har jeg ikke kunnet se stregerne i tables - hverken på egne eller andres sider. Dog kommer der, hvis jeg går ind i \"Vis kilde\", sommetider streger frem bagefter. Problemet eksisterer ikke i NetScape. Er det så et grafikkort-problem eller en fejl i IE 5.5?
Avatar billede stroehm Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:42 #1
Det er nok ikke lige dit grafikkort.

Jeg har ie5.5 engelsk på den ene computer og har ikke bemærket fejlen i den.
Avatar billede krause Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:49 #2
<Jeg har ie5.5 engelsk på den ene computer og har ikke bemærket fejlen i den.

Det samme gælder en af mine venner, men så må det jo være en fejl i browseren?

Avatar billede stroehm Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:52 #3
hmm
skummelt
Hvad kan tænkes at gå galt, når det eneste de skal lave anderledes er de tekster som står på skærmen hos brugeren, skal oversættes til dansk ??

*LOL*

Prøv at geninstallere Internet Explore DK 5.5
Avatar billede krause Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:01 #4
<Prøv at geninstallere Internet Explore DK 5.5

Er desværre prøvet med samme resultat. Enten kan jeg så vælge at neddatere til en tidligere version eller den engelske IE 5.5. Jeg forstår bare ikke, at der ikke er flere, der er ude for problemet. Jeg kan jo ikke være den eneste i denne verden, der har en dansk IE 5.5. *LOL*
Avatar billede mpj Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:12 #5
nej jeg har den også, men jeg har bare ikke forstået dit problem :o)
Avatar billede stroehm Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:17 #6
;)
Avatar billede krause Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:17 #7
Problemet er, at siden jeg opdaterede til IE 5.5 har jeg ikke kunnet se stregerne i tables - altså hvor de skal kunne ses (border 1 f.eks.). Men hvis du ikke har problemet, så må det jo være browseren + et eller andet på min PC. Som tidligere nævnt kan jeg udmærket se tables i NetScape.
Avatar billede stroehm Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:21 #8
OK -Så havde jeg da i det mindste forstået hvad du mener, men hvad dælen det kan være ????
Avatar billede mpj Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:24 #9
Altså er det den helt tynde kant på 1 px fx sort (solid) eller er det standard borderen

<table border=\"1\">
du ikke kan se?
Avatar billede krause Nybegynder
02. oktober 2000 - 21:27 #10
Det er faktisk begge dele og for det meste er det kun de vandrette streger, jeg ikke kan se.
Havde jeg ikke kunnet se dem i NetScape, havde jeg troet, at der var noget galt med mit grafikkort. Det er godt nok mystisk og meget irriterende. :-(
Avatar billede roar Nybegynder
22. februar 2001 - 14:24 #11
Har du fået en større opløsning samtidig med installation af IE5.5? Måske er skærmopløsningen for høj. Og det kan være at Netscapes fortolkning af tables er at stregerne skal være tykkere...
- Bare en tanke :-)
Avatar billede krause Nybegynder
25. februar 2001 - 22:02 #12
Nej - desværre er jeg lige ved at sige. Skærmopløsningen er den samme. Jeg har i mellemtiden gennemgået problemet med en supporter fra Microsoft. Han checkede nogle ting igennem, men - påstod han - det er mit grafikkort, der er noget galt med. :-(