Avatar billede jokual.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gruppeboks

Jeg skal lave 2 radio buttons til en gruppeboks, så den ene skriver værdien 1 til min tabel og den anden 2. Hvordan gør jeg det.
Jeg vil også gerne have den funktion, at den loader værdien fra tabelen, som den var sidst, da databasen var åben.

Svar bedes Helst inden klokken 16:00, men efter er også godt nok.
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 14:42 #1
use the wizard and it will do it for you
Avatar billede jokual.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:45 #2
hvilken wizard og hvordan ?
Jeg vil forhøje til 60, hvis du kommer med svaret nu.
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 14:56 #3
In Access you select the Option Group from the toolbox this will start the wizard
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 15:20 #4
mange tak :o)
Avatar billede jokual.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:23 #5
Tak for det.

For alle dem, som ikke forstår dette. I skal lave de knapper i ønsker at grupper. Så skal i finde knappen gruppeboks i værktøjskassen og trække en ramme rundt om de knapper der skulle grupperes. Så starter Guiden op af sig selv.
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 15:26 #6
and IF you dont have any radio buttons it will create them for you :o)
Avatar billede mugs Novice
23. oktober 2002 - 17:26 #7
Et lille aberdabei: Guider kan kobles fra, så hvis guiden ikke starter, så sceck om de er frakoblede.