Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skal ha lysdioder

jeg har været inde på www.chippen.dk men de vil ha 45,- pr stk (skal ha 2) og 45,- i porto og 35,- for efterkrav som bliver 170,- + man skal købe for 150,- for at kunne få sendt med efterkrav og skal kun bruge 2 som disse  http://www.chippen.dk/chippen2.asp?link=http://www.chippen.dk/casemodding/info/lazer-dioder/Blå-3-Lazer.htm
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:43 #1
Og dit problem er?

- Kristian
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:43 #2
prøv denne adr.

www.dioder.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:44 #3
hvor kan jeg få nogle til 45-60,- pr stk og det ikke bliver så dyrt
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:46 #4
Din lokal elektronik shop ville være et godt sted at starte er de ikke gode nok må du jo finde et sted over nettet hvor de sælger dem, desværre er der ikke vildt mange steder der gør det i dk :)

- Kristian
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:55 #5
thundergizmo> har prøvet dioden men der skal jeg ha 5 af gangen for at købe dem

datadezign.dk> de har dem ikke

lukket
Avatar billede mindfields Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:58 #6
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=296&page=1 her kan du få dem til DKK 49,00 ¨

/mind
Avatar billede peet-49 Novice
23. oktober 2002 - 13:29 #7
game tracker, du bliver snart anmeldt. Det er ligemeget hvilket spørgsmål, du opretter, så accepterer du dig selv.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. oktober 2002 - 00:39 #8
game_tracker> det er ikke lødig adfærd selv at tage point, særligt ikke når folk bruger tid på at finde kompetente løsninger til dig

ztyxx / CoAdmin