Avatar billede gaunt Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

fonte i xchat/wmaker

Jeg vil gerne ændre fonten på tabs og menuerne i X-Chat.
Jeg har været x-chat rundt et par gange, i et forsøg på at finde et sted hvor det kan ændres, men det er ikke lykkedes mig.

www.streetwise.dk/chat.png illustrerer hvor det er jeg gerne vil skifte font.

på forhånd tak

/gaunt
Avatar billede dank Nybegynder
22. oktober 2002 - 23:07 #1
Det kan man ikke :o( - Jeg ville gerne det samme.. men desværre!!!
Avatar billede gaunt Nybegynder
23. oktober 2002 - 07:17 #2
humm, har bare set et dump fra en x-chat med mindre text i tabs, jeg har på fornemmelsen at det skal stilles i windowmanageren ..
Avatar billede seek_asr Nybegynder
23. oktober 2002 - 11:51 #3
Kører du KDE eller gnome?

Mit GTK-theme ændrer også på tabs, og mht til userlist kan du sætte et hak i 'give the userlist style' i setup -> interface.
Avatar billede gaunt Nybegynder
23. oktober 2002 - 11:53 #4
userlisten er ligemeget. og jeg bruger wmaker
Avatar billede casius Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:16 #5
installer gnome-control-center og fix http://wtf.dk/files/linux/BeOS-1.2.tar.gz, should do it.