Avatar billede ilithanos Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:08 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

SMS afsender

nogen som har en sms afsender som virker... Gratis... ikke coolsms.dk da de har lukket for gratis sms...
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:10 #1
besked.dk....
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:13 #2
Avatar billede enur Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:21 #3
Avatar billede diz Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:22 #4
coolsms har da ikke lukket for deres gratisbesked! Du kan bare kun sende 120 tegn hvis du ikke er medlem, og så kommer der en reklame i bunden af sms'en. Well, det er jo alligevel ikke dig der skal læse den :)
Avatar billede kenp Novice
19. oktober 2002 - 17:26 #5
jo coolsms har lukket for deres gratis SMS, prøv selv at gå der indog send en SMS.
Avatar billede diz Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:26 #6
ups....min fejl....kan godt se at det ikke virker skide fedt pt
Avatar billede diz Nybegynder
19. oktober 2002 - 17:29 #7
hos TDC kan man sende 10 sms om dagen, men det er jo nok ikke helt det du leder efter.

http://www.tdcmobil.dk/u_20592.htm
Avatar billede coolstar Nybegynder
21. oktober 2002 - 08:34 #8
Der er ingen steder på nettet mer, hvor man kan sende gratis sms. Grunden er at alle teleselskaberne har lukket deres server / gateway med gratis afsendelse af sms - f.eks over email med komponent.

For at man skal kunne sende gratis skal man betale for hver besked brugeren sender of det vil firmaerne jo ikke - så derfor laver firmaerne brugerbetaling...

Det er en skidt sitiuation, men der kan ikke gøres noget medmindre man som sagt køber sig en gateway og de er dyre...

Så mit svar er - du kan ikke finde et sted længere som sender gratis sms....
De forslag om sendsms.dk og besked.dk virker ikke en meter...
Avatar billede frost11 Nybegynder
22. oktober 2002 - 11:42 #9
det apsser da ikke det du siger der coolstar www.sendsms.dk VIRKER hvis du er i tvivl så skal du nok lige selv gå ind og afprøve det
så svaret er kort og godt

www.sendsms.dk
Avatar billede diz Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:23 #10
hmm....frost11...den virker da ikke. Eller også er den bare umådelig langsom. Nu er det snart 10 min siden jeg sendte beskeden, og jeg har stadig ikke modtaget noget?
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:40 #11
Nej det er problemet  -den skriver den er afsendt korrekt til +45 nummer - men den kommer aldrig frem - måske om 10 dage........ hvis den gør !
Så svaret er DET KAN MAN IKKE ;)
Avatar billede diz Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:49 #12
Så der er jo nok kun TDC's service med at sende 10 gratis om dagen.

http://www.tdcmobil.dk/u_20592.htm

Det fede er så at dem man sender til kan svare direkte til din telefon, da det ser ud som om den er sendt fra din telefon og ikke fra nettet.
Avatar billede coolstar Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:07 #13
hmm hvornår der er point udeling... hmm.......
Avatar billede cade.dk Nybegynder
01. november 2002 - 17:30 #14
www.smsme.dk virker altid og er mere stabil end coolsms.dk !
Avatar billede ilithanos Nybegynder
03. november 2002 - 07:52 #15
coolsms.dk har lukket op igen... og til cade.dk så virker smsme.dk ikke til tdc... hmm godkender lige nogle svar
Avatar billede coolstar Nybegynder
03. november 2002 - 08:09 #16
Tak for point.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2002 - 08:33 #17
Det er jo ikke helt rigtig. Som Diz skrier kan man sende fra tdcmobil.dk, man skal bare oprette en profil. Og du behøver ikke engang være bruger af tdc.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
03. november 2002 - 15:59 #18
Tak for point
Avatar billede cade.dk Nybegynder
06. november 2002 - 21:00 #19
www.smsme.dk virker fint her hos mig og jeg kører med TDC.
Så kan ikke forstå dette..
Avatar billede moreless Nybegynder
27. november 2002 - 02:20 #20