Avatar billede cyborgguy Nybegynder
01. oktober 2000 - 11:29 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvem er billigst ??

Hey, jeg har en farbror, som skal på internettet, han er, ligesom min far, meget nærrig, så var det jeg ville høre hvilket internetselskab der tilbyder den billigste opkobling, det skal være en ganske normal, ingenting med ISDN ADSL eller ligende.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2000 - 11:32 #1
I Aalborg kan man få stofa, helt ned til 10 øre i minuttet!
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2000 - 11:39 #2
Kære bbs, nu svarer du igen for hurtigt på noget du har misforstået. Cyborgguy skriver jo netop at hans farbror er nærig. Tror du så at han er interesseret i at betale ca. 400 kr. i kvartalet for en kabel-forbindelse, når cyborgguy ovenikøbet skriver at det skal være en ganske normal forbindelse og altså IKKE ISDN, ADSL, etc.

Tænk dig nu om før du svarer.

Og nu til mit svar. Get2net har et abbonnement, hvor du ikke betaler kvartals-abbonnement. Hvis du tilmelder dig 1001 (som arbejder sammen med get2net), sparer du samtidig penge i forhold til den almindelige telefontaks.

Jeg kan ikke huske de eksakte priser, men kig på http://www.get2net.dk for yderligere info. De er stabile og så vidt jeg ved nogle af de billigste.

Mvh.

FCS
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:08 #3
Tak for svaret fcs, jeg er igang med at undersøge det, og ja bbs, start med at læse oplægget først, og svar så.

lige en kommentar, der er ikke en side hvor man kan få alle priser fra de forskellige firmaer, noget ligende edbpriser.dk ??
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:29 #4
Selv brugte jeg WOL dengang jeg var på minutpriser.
Dem har jeg gode erfaringer med i forhold til ovenstående.

Mener stadig de er de billigste - alt efter behov, tider mv self.

Det er ikke så let at svare præcist uden de oplysnnger.

Ellers kan han gå ned på sin Shell og købe 12move.
Samme priser og fordele som WOL, men man har taletids-kort og dermed kender man forbruget..

se priser på:
http://www.worldonline.dk/service.html
og tryk på \"Nye Minuspriser\"

Avatar billede annikadk Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:29 #5
- og finder lige en af de utallige sider med takster - hvis jeg kan...
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:30 #6
her:

Der ydes progressiv volumenrabat til alle World Online kunder, der er koblet op via forvalgskoden 1049. Ved fakturering opkræves et fakturagebyr på kr. 5,00.

Er du medlem af World Student Club, får du 10% rabat på vores minutpriser. Bemærk, at denne rabat erstatter den progressive volumenrabat.

Efter 1 times opkobling halveres minutpriserne for samtlige tidsperioder.

Der beregnes et tidstillæg på 3 sekunder for opkald via ISDN. For opkald via analoge opkoblinger beregnes et tillæg på 25 sekunder.

Opkaldsafgiften udgør henholdsvis 8 og 10 øre (-/+ moms) for ISDN. For analoge opkoblinger udgør afgiften henholdsvis 12 og 15 øre (-/+ moms).
Avatar billede krusell Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:30 #7
Jo, telestyrelsen har lavet sådan en side mener jeg, men kan ikkelige den eksakte adresse, men det har nok noget med www.telestyrelsen.dk at gøre
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. oktober 2000 - 12:32 #8
Avatar billede haldesign Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:54 #9
Prøv også www.mint.dk - jeg mener de også har sådan en oversigt!

- Anders
Avatar billede fjensen Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:57 #10
Tjek vedlagte link. Det viser priser ved forskelligt forbrug
http://www.tst.dk/dk/publikationer/ppaug00/kap11.htm
Avatar billede lassegj Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:51 #11
Cybercity har et abonnement hvor man har en time om dagen til 100kr. om måneden. Hvis du bruger noget tid ud over den time koster det 14 øre i sekundet. Spørgsmålet er så bare om en time er for meget.
Ellers ville jeg vælge Mobilix...
/Lasse
Avatar billede lassegj Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:54 #12
Selvfølgelig ikke 14 øre i sekundet, men i minuttet!