Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 22:29 Der er 26 kommentarer

Oprettet ny bruger

Så, så er jeg fandme træt af at alle kalder mig en fuzker, så jeg har lavet en ny bruger! Håber at i alle er tilfredse! min nye bruger hedder \"BBS\" og jeg regner med at i respekterer mig som ny bruger på eksperten.dk, og undskyld hvis jeg i de 2 måneder jeg har været her, har jogget nogle over tæerne!
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 22:30 #1
Bare skriv et indlæg!
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 22:32 #2
Hmmm....
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 22:32 #3
sender du de postkort script til mig så jeg kan give ham der et eller andet 2 hans 100 points ?
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 22:33 #4
JEG MÅ SATME IKKE OPRETTE EN NY BRUGER!!! DEN SIGER AT EMAIL ADRESSEN ALLEREDE ER I BRUG, MEN JEG HAR LIGE ÆNDRET EMAIL HER PÅ 8800!!! HVAD FANDEN GØR JEG?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 22:34 #5
Slap helt af og køl ned... Du går ind og siger \"slet bruger\" under 8800
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 22:35 #6
man må jo også kun have 1 bruger her på eksperten :)
Avatar billede blood Nybegynder
30. september 2000 - 22:35 #7
du slette din gamle bruger ved at trykke på \"Afmelding\" under \"Spørgsmål du abonnerer på\" inde i din opsætning
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 22:37 #8
8800> Kan du ikke lige gøre det samme med de øvrige 29 brugere du har? *bare for at træde i det*
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:39 #9
Bacardil *gG*
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:39 #10
håber det var de hårde beviser der fik dig til at bøje dig i støvet....
MEN som det er blevet sagt så skal du have chancen igen,MEN
for at jeg vil kunne give dine svar min fulde tillid så må du komme med
din historie om du omsider indrømmer eller om du fortsat vil holde alle for nar
men mest dig selv ?????
Husk at hvis du har fusket i din forhenværende 8800 skikelse, så skal du henvende dig
på afvendnings klikken annonyme fuskere -> AF. for ellers kan det jo let gå galt....

F.F.F.A.E.F.A.F.  -->>  \"Foreningen For Fjernelse Af \'En Gang Fusker Altid Fuskere\'\"

Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:40 #11
Jeg havde nu længe tænkt på at stoppe med den bruger, men først da det spm kom frem, så takkede jeg af!
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 22:41 #12
BBS=Bjørn Bjarni Sørensen ?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:42 #13
Bjørn Benedikt Sørensen tak!
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:43 #14
Altså en indrømmelse, Håber du kan administrere din samvittighed bedre denne gang :

HELD OG LYKKE
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:43 #15
TaK! men nu håber jeg altså at i respekterer mig!?
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 22:44 #16
bbs//er det ikke noget kvinder plejer at sige *LOL*
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:45 #17
Jo Det sag\' hun også igår! *gG* www.dr.dk/gramse
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:45 #18
Du må jo nok leve med i et stykke tid en vis mistro til dit arbejde, så du må i første omgang gøre dig fortjent til tilliden !!
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 22:47 #19
jeg forstår nu egentlig ikke hvorfor du ikke stille og roligt har oprettet din nye bruger uden at sige noget om det. Admin sletter dig jo måske med denne her fordi du helt sikkert har flere
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:48 #20
Man kommer længst med sandheden, som du jo så bittert måtte sande bbs...
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:49 #21
Hmm... ja jeg bruger dem da ikke... så lad ham bare slette alt andet end BBS også erikjacobsen *GG*
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:51 #22
Tjaa og hvem ved hvem der er inde i bamse, er det også dig bbs ???
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:52 #23
NEJ!!!
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:53 #24
OK, skal nok lade dig lade dig være nu, og kan du så gå over i skammekrogen lidt endnu
Avatar billede bbs Nybegynder
30. september 2000 - 22:53 #25
bliver der hele natten!!
Avatar billede powell Nybegynder
02. oktober 2000 - 08:49 #26
Ikke for noget, men inden du opretede din nye bruger, burde du så ikke havde afsluttet de spørgsmål du har åbnet?  Forventer du stadig hjælp, eller er alle dine problemmer med brænder og pc nu OK.

denboj -> Det er rart at se at der er nogen der ved hvor svarende de kommer fra. Det er det der kendetegner de ægte eksperter.

8800/bbs -> Det gør ikke noget du misbruger mine svar steder, hvor de ikke hører hjemme, men fremover lægge du blot et link. Det er høfligere og det beviser at du i det hele taget tænker over andres problemmer. Har du ikke forstand på et spørgsmål, kan du ikke svaret så nytter det ikke noget bare og foreslå at en vedkomne skal slette sin blækprinter i windows for så at lade computeren finde den igen, når det er printeren der fejler og ikke windows til printeren. Et råd er at du sklal lade være med at spille klogere end du er, du vil ikke blive accepteret, og du vil hurtigt igen få titlen fuzker.
Er du i tvivl ved noget andre spørger om og ligeledes andre avrer på, så spørg dog, læk et link, eller blot spør, de der ikke spørger bliver aldrig klogere... Og jeg er sikkert ikke ene om det, hvis jeg siger at alle gerne vil hjælpe, også selvom, der muligvis kan komme uintelligente spøgsmål.

Så lær af dine fejl her, og fremover lad være med at fuzke, det er for mange der bruger dette forum seriøst istedet for underholdning. Hvis du søger underholdning, eller chat kammerater så find en chattergruppe.