Avatar billede ptholm Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:23 Der er 5 kommentarer

P2P spørgsmål

Kan nogen svare på følgende:

1) Hvordan kan man skjule sin identitet i et P2P-netværk, og i forlængelse heraf:
2) Hvordan gør man det, når man i samme P2P-netværk gerne vil være opkoblet 1000 gange, og i forlængelse heraf:
3) Hvordan kan man på den mest effektive måde blive koblet op på et P2P-netværk med fx 1000 opkoblinger?

Det understreges, at der er tale om en helt legitim forespørgsel til et legitimt formål.

Hvis du ønsker at svare direkte, kan du sende en mail til ptholm@hotmail.com.
Avatar billede daddio Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:26 #1
for mig lyder der sjov at man vil koble 1000 P2P sammen ? P2P = Point 2 Piont :o)
Avatar billede fcs Novice
18. oktober 2002 - 14:29 #2
ptholm>> Alle svar skal være tilgængelige for alle her på eksperten. Derfor må der svares via mail. Læs gerne www.eksperten.dk/regler.phtml

At du beder om svar via mail og at du kraftigt pointerer at der ikke er tale om noget ulovligt har pirret min nysgerrighed så meget at jeg bare er nødt til at høre mere ;-)

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede ptholm Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:33 #3
fcs>> det er selvfølgelig helt fint, at man svarer direkte på eksperten :)(der var kun lagt op til en mulighed, beklager at det ikke er i overenstemmelse med reglerne...)
Avatar billede Chewie Novice
18. oktober 2002 - 15:06 #4
Lytter med :o)
Avatar billede fcs Novice
18. oktober 2002 - 16:30 #5
ptholm>> Helt ok