Avatar billede urup Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jAVA TIL CHAT ???????????

Hej....

Jeg mangler Java så jeg kan bruge chatten på dating....men syntes det er meget svær på den måde de vil gøre det på........findes der ikke en maage simpel måde at få Jave ind på en pcer.....Bruger xp og er på bredbånd....
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2002 - 21:12 #1
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2002 - 21:12 #2
www.sun.com

Nederst til højre...
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2002 - 21:17 #3
http://www.tweakup.dk/HTML/download/diverse.htm

Den skulle efter sigende være mere stabil end SUN's udgave. Det har jeg dog ikke fået bekræftet nogle steder endnu.
Avatar billede carstengp Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:19 #4
Virtual machine er alt rigeligt.... Det sun-fis gi'r jeg ikke meget for. Men det er jo smag og behag...

http://www.sitecenter.dk/carstengp/virtualmachine/
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2002 - 21:22 #5
carstenqp> "Det sun-fis" er dem der skabte Java. Det giver jeg mere kredit end wannabe scriptere som Microsoft ;)
Avatar billede carstengp Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:38 #6
det er muligt de skabte det, men gør det ikke brugervenligt
Avatar billede carstengp Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:44 #7
men det er der jo som jeg sagde før delte meninger om (smag og behag)
Avatar billede soreno Praktikant
15. oktober 2002 - 21:45 #8
hvorfor er suns' jvm ikke brugervenlig ?