Avatar billede medieburner Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:17 Der er 5 kommentarer

awstats funger ikke helt

hejsa eksperter jeg ar installeret awstats fulgt deres deres documentation fuldt ud til punkt og prikke, men det funger ikke rigtig endnu men i kan se fejl medd her::
http://www.pc-dk.dk/cgi-bin/awstats.pl

det skal siges at jeg har en conf. fil og ligge som hedder "awstats.model.conf"
Avatar billede medieburner Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:35 #1
jeg får dette her nu
Avatar billede jeobald Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:59 #2
.conf filen kan ikke hedde "awstats.model.conf" med mindre du specificerer dette i konfigurationsfilen.

Omdøb den til "awstats.conf" da awstats.pl som default søger efter en fil med dette navn.

Sørg i øvrigt også for at åbne for rettigheder til køre scripts i cgi-bin mappen.
Avatar billede medieburner Nybegynder
16. oktober 2002 - 08:49 #3
det prøver jeg at gøre senere
Avatar billede medieburner Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:16 #4
nu vil den ikke vise siden, skal man starte perl hver gang man genstarter den pc det er installeret
Avatar billede jeobald Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:34 #5
Perl kan køre som en service, det vælger du under installationen. Men så vidt jeg husker står den som std. til at køre som en service, så det er muligvis noget du har valgt fra?