Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:07 Der er 35 kommentarer

CS 140 point

Når jeg går ind på en server i cs, går der et lille stykke tid, og så bliver der bare sort skærm, kan det være noget med mit grafikkort eller hvad det er ae Ati rage fury pro 32 mb (SÅDAN CA!! ;)), jeg bliver os nød til at køre på direct 3D da den ik kan køre OpenGL, selvom jeg HAR kørt OpenGl engang!  Håber at der er en der gider/kan hjælpe ;)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:08 #1
kom lige med en ORDENLIG og BESKRIVENDE overskrift næste gang, istedet for sådanne noget fis!
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:08 #2
LUK DA RØVEN SKOVL, det skal du sq da ik bestemme!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 17:10 #3
ksauer : Styr dit sprogbrug eller find et andet sted at få hjælp. djeclemen har helt ret. En overskrift skal være kort og beskrivende for spørgsmålet - det er din ikke!
- n0rmality, coadmin
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:13 #4
det er det sq da:
1: det handler om cs!!!

2:Man får 140 point!!!

(Så svært kan det da ik være at forstå, men hvis i bliver gladere ved at jeg skriver CS problemer eller CS sort skærm skal jeg da nok gøre det en enaden gang!!!!!! :( )
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:17 #5
hmmm, hvad siget du, er min over skrift ikke nok "ORDENLIG" eller "BESKRIVENDE" nok eller hva!!!!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. oktober 2002 - 17:20 #6
3: Du hedder ksauer

4: Dit ordforråd er ikke voldsomt fantastiskt.

5: Din capslockknap er åbenbart en smule i udu.

-kan du se hvor jeg vil hen ? - det er sådan at man bliver positivt stemt overfor en spørgsmålstiller der har gjort sig den umage at tænke sig til en ordentlig og beskrivende titel, - titler som din, der åbenlyst er "platte" i den forstand at du håber at tiltrække eksperter, giver ikke andet resultat end at man tænker "hold da k.... en badehætte - ham gider jeg ikke hjælpe!"

/jelzin
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 17:20 #7
1 : Antallet af udråbstegn fremmer ikke forståeligheden eller seriøsiteten i dine udsagn - 1 er nok. Det samme gælder for store bogstaver.
2 : Ja, det handler om CS - og om en fejl der resulterer i sort skærm osv. Uddyb!
3 : Du behøver ikke fremhæve 140 point - det står pænt og fint i de mails man modtager samt på oversigten over spørgsmål.
4 : Ja, jeg vil så absolut blive gladere hvis du uddyber mere næste gang.
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:23 #8
ok n0rmality, prøver nøste gang! ;)      Men jeg mener stadig at jelzin101 er en stor fede homo der kun er her for at irrietere folk
Avatar billede -ulli- Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:29 #9
lol

1) Lær at stave
2) Drop de lamme kommentarer

:-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:30 #10
ksauer -> lige et godt råd:

HVis du vil have en "fremtid" her på Exp, og gerne vil have hjælp af andre, så skal du helt klart lære og snakke pænt til andre folk!
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:30 #11
det hedder da nøste gang og fede når det er ental ;)  LOL
Avatar billede initializing Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:30 #12
Din overskrift kunnw bl.a. være "Sort skærm i CS".. brug lige hovedet..
Avatar billede anjensen1 Novice
15. oktober 2002 - 17:31 #13
ksauer
jeg vil anbefale dig
*at give jelzin en uforbeholden undskyldning
*læse ekspertens grundregler
*afholde dig fra at bruge svineri om andre medlemmer
*holde nallerne fra din capslock

-i modsat fald kan du finde dig selv bannet fra E

dit problem stammer med stor sandsynlighed fra din grafikdriver og eller fra directX
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:32 #14
hmm, næhh for det første er min fremtid ik på eksperten ;)
for det andet kan jeg ik snuppe at der er en der KUN kommer in og kommentere sprøgsmålet fordi at han mener at det har en dårlig tittel, er den ik lidt tynd ??
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:33 #15
anjensen1/ de 3 sidste kan jeg godt accebtere men den sidste kan jeg ik da jeg mener at det var ham der gjorde noget Dumt der
Avatar billede initializing Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:34 #16
Ksauer: Nej det er ikke 'tyndt' da det er imod reglerne!

Hold dig til dem eller smut!
Avatar billede anjensen1 Novice
15. oktober 2002 - 17:34 #17
læg f.eks mærke til at du her får 4 'gode råd' indenfor 50 sekd....
Vi er voksne og kommunikerer på en pæn måde på E
-også når vi er uenige
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2002 - 17:35 #18
jelzin101 er coadmin som mig - gæt hvorfor han kommenterer spørgsmålet?
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:37 #19
jezin101 er stadigvæk et fjols (efter min mening) jeg troede sq ik at Coadmins opgaver var at se spørgsmålene igennem, og så hvis det han en dårlig tittel bliver man banned!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:38 #20
ksauer -> nu tror jeg ik det er din dårlige titel der er debateres mere, men mere dit sprogbrug!
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:39 #21
det er da klart at jeg bliver PIST når jeg regner med at der er en der vil kommentere mit spørgsmål og så der istedet kommer sådan en latterlig kommentar om tittleen på spørgsmåle!
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:41 #22
til pist brugte jeg ik capslock, men shift (synes bare at i skulle vide det ;) )
Avatar billede -ulli- Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:42 #23
PIST væk?
Avatar billede -ulli- Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:42 #24
Du mener vel "pissed" ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:42 #25
lol Ulli :D
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:43 #26
LOL (igen shift) det er en forkortelse!
Avatar billede -ulli- Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:44 #27
Forkortelse for hvad?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. oktober 2002 - 17:45 #28
ksauer>> jeg ville passe ret meget på mit sprogbrug hvis jeg var dig, du læner dig meget kraftigt op af at sender en log af dette samt din ip til din isp.

/jelzin
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:45 #29
pissed sq da, nej det var en forkortelse af søren tror du ikk1 ;)
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:47 #30
hmm jelzin101, jeg kan ik særlig godt lide dig så i stedet for at du gør det der gider jeg ik at svarre jer mere er det ok! eller hvad? man tør da heller ik at svare på jeres spørgsmål mere da man er bange for at i sender alt muligt ind!
Avatar billede -ulli- Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:48 #31
Øh ok/yes. Klart det er en forkortelse.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:53 #32
dang en klaphat...

jelzin og n0rmality, jeg beundrer jeres tålmodighed... ;)
Avatar billede ksauer Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:55 #33
jeg lukker min bruger nu så er i sikker på at jeg ik gider eksperten mere og så pøvs i ikke at sende det der ind!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:56 #34
rotfl
Avatar billede fcs Novice
15. oktober 2002 - 17:58 #35
Husk lige at lukke dette spørgsmål og andre du eventuelt måtte have åbne. Tak.