Avatar billede dm_mx Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ikoner til online butik

Hej Alle,

Jeg står og skal bruge et par ikoner til en butik, og er efterhånden træt af alle de forb***** popup vinduer der er op næsten samtlige free+icons links.

Såre simpelt skal jeg bruge følgende

Add to basket
View Basket
Continue shopping
Check out
Empty basket

Størrelsen, vandret ikke så vigtigt, højden ikke over 25px. - Baggrund enten så vi selv kan ændre den, ellers i grå (#CCCCCC)

Der må da være nogle af jer der har en stribe liggende :)
Avatar billede dm_mx Nybegynder
14. oktober 2002 - 12:18 #2
DK_Akj,

Det har jeg også prøvet, problemet er bare at finde de 5 jeg skal bruge som er i samme stil
Avatar billede dm_mx Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:38 #3
Hej alle,

Jeg har endnu ikke fundet nogle - så svaret er stadigvæk åbent
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:34 #4
hvad med at downloade en shop og så snuppe ikonerne derfra... eller søge efter online shops.. evt. gå ind på edb-priser.dk og find en online shop.. og snup deres ikoner..

ellers kan du jo også få gang i paint og lave dine egne.. :P

--> HB5v6
Avatar billede dm_mx Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:37 #5
Tjae - det kunne man selvfølgelig også gøre.

Men jeg havde nu håbet på, eftersom jeg har oprettet det spørgsmål i kategorien design, at en eller anden grafisk kyndig/med erafring, lige kunne sige, here you go buddy med en stribe af dennes ikoner.

Som du selv er inde på, så er det jo ikke den dybe talerken der efterlyses.
Avatar billede dm_mx Nybegynder
15. oktober 2002 - 10:48 #6
Har lige tilføje ekstra points - kan det måske lokke 5 ikoner ud af dig ?
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2002 - 17:34 #7
skal det være en indkøbsvogn ?
Avatar billede dm_mx Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:05 #8
kurv eller indkøbsvogn - det er såmænd ikke så vigtigt

siten skal sælge autodele
Avatar billede dm_mx Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:01 #9
er oppe på 140 points nu
Avatar billede dm_mx Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:29 #10
Ok - har hævet til 180 points hvis nogen skulle have disse ikoner liggende.

Spørgsmålet udløber fredag den 18. oktober 2002
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:26 #11
jeg vil gerne lige prøve...vent
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:28 #12
wanger - ok hvor lang tid skal du bruge (tror du)
Avatar billede dm_mx Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:29 #13
wanger -kan du ikke sende mig din email addy på ifa@sol.dk

så viser jeg dig siden som der arbejdes på - der er mere end blot ikonerne der skal fikses - så for den rigtige, kan der være tale om freelance arbejde

jeg er ikke ejeren - blot "formidleren"
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:30 #14
njahh. ok
Avatar billede cdc Novice
18. oktober 2002 - 22:54 #15
her nogle hurtige forsøg, er det noget i den stil du er ude efter ?
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/images/basket/basket.htm

/cdc
Avatar billede cdc Novice
24. oktober 2002 - 13:20 #16
En tilbagemelding ville ikke være af vejen
Avatar billede and.vang Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:20 #17
Husk lige ophavsret...