Avatar billede flemmingc Praktikant
14. oktober 2002 - 12:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Luk word-dokument

Dav!

Hvordan lukker man et Word-dokument med VB, uden at brugeren bliver spurgt om dokumentet skal gemmes først?
Avatar billede jespernaur Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:46 #1
<document>.Close SaveChanges:=wdDoNotSaveChanges
eller
    <document>.Close SaveChanges:=wdSaveChanges

afhængig af om dokumentet skal gemmes eller ej.
Avatar billede martin_moth Mester
15. oktober 2002 - 10:05 #2
flemmingc, du taler om VBA og ikke VB. Det kan jeg se fordi du har stillet præcis samme spørgsmål i en anden kategori - lad være med det!
/Martin
Avatar billede flemmingc Praktikant
22. oktober 2002 - 10:10 #3
Og vi siger tak til sheriffen alias martin_moth...
Avatar billede martin_moth Mester
22. oktober 2002 - 14:04 #4
So sorry - men svaret på dit spørgsmål vil være forskelligt afhængigt af om vi taler VBA eller VB.

Flere ens åbne spørgsmål er ikke tilladt jf. reglerne, men det er bestemt ikke for at være paragrafrytter, men fordi det gør eksperten bedre, men fordi det er en dårlig ide, da de fleste kun vil følge med i det ene, og derved mister vi det gode bag ideen på eksperten - at vi alle (somregel) alle lære af hinanden :-)
Så det var faktisk velment kritik, beklager hvis du har opfattet det anderledes...
Avatar billede martin_moth Mester
22. oktober 2002 - 14:05 #5
Sikke jeg vrøvler - jeg mener:

Flere ens åbne spørgsmål er ikke tilladt jf. reglerne, men det er bestemt ikke for at være paragrafrytter, men fordi det ER en dårlig ide, da de fleste kun vil følge med i det ene spørgsmål, og derved mister vi det gode bag ideen på eksperten - at vi alle (somregel) alle lære af hinanden :-)