Avatar billede opelfreak Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Cisco

Hej

Nogen som har taget cisco for nyligt.? MAngler lidt svar.?
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:24 #1
hvad er spørgsmålet???, forstår det simpelthen ikke
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:24 #2
jeg har ikke taget cisco, er den væk da? *hehe*
Avatar billede hbhansen Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:24 #3
Ja, hvilke svar leder du efter?
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:25 #4
tsmy2k>
Jeg tror at det er noget i stil med:

Jeg er i gang med at tage nogle Cisco prøver, men kan ikke finde ud af alle spørgsmålene. Er der nogen som har nogle svar?
Avatar billede freeman Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:33 #5
Jeg tror at man kan ligge 2 og 2 sammen !!!
http://www.eksperten.dk/spm/269758 +
http://www.eksperten.dk/spm/269759 =  Mod Ekspertens regler ?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2002 - 22:08 #6
der er nok en som er begyndt som DM/IT ? :P

ja jeg har taget cisco sem. 1, 2 & 3
Avatar billede opelfreak Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:04 #7
Til Space

Kan du hjælpe mig lidt så skal til at tage det men kan man finde svar på nettet til de test man skal tage eller finde hjælp til det så man kan bestå det.?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 22:50 #8
hvis du læser de kapitler din lære fortæller du skal læse så skulle du gerne have alle svarene
Avatar billede jxhello Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:44 #9
Prøv www.boson.com.
De har test til downloading (mod betaling). Men der ca. 12 sprøgsmål gratis indenfor hver test.
Avatar billede opelfreak Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:15 #10
Kay men kan man ikke finde svar til alle de prøver man skal tage i det på nettet.?
Avatar billede jxhello Nybegynder
17. oktober 2002 - 09:50 #11
Ikke mig bekendt. Men ovenstående test er meget lig de virkelige test. De indeholder endvidere svar, samt hvor man kan læse mere !
Avatar billede otc Nybegynder
17. oktober 2002 - 13:42 #12
Jeg har taget CCNA. Inden prøven måtte jeg skrive under på, aldrig at offentliggøre information om, hvad spørgsmålene gik ud på.
Men der er masser af kilder. Cisco udgiver selv en forberedelsesbog: "Interconnecting Cisco Network Devices", edited by Steve McQuerry. Køb den evt. på nettet. Der er en del andre forlag, som også udgiver forberedelsesbøger. Desuden kan jeg også anbefale et af de test-værktøjer, som kan findes på nettet. Prøv Boson's tests, som anbefalet af jxhello. Den er også lovlig. Slutteligt er der et par newsgroups, som handler aleneom certificering. Skriv ordet "cisco" i din newsreader (Outlook), så finder du dem.
Hvis du spørger direkte om en "snydeseddel" kan/må/vil jeg ikke hjælpe dig.
Avatar billede otc Nybegynder
12. november 2002 - 10:04 #13
Skal du ikke lukke spørgsmålet?
Mvh
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
05. januar 2003 - 22:16 #14
bemærk alle hans spørgsmål ikke et eneste er der delt poing ud i !!