Avatar billede snoop_x Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny PC til Max. 10500 kr. Helst Samlet !!

Jeg Skal Bruge en ny maskine der kan trække de nyeste spil & prog.
Den skal gerne holde de næste par år.
Og være stabil!
Jeg skal ikke have: Skærm, mus, tastatur, modem, evt. Lydkort, og netkort !
Vil gerne ha´ Dvd drev og brænder ! ( støj svag )
Helst samlet men ikke noget krav !!

På forhånd tak Mads !!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:27 #1
Du kan få en kanon maskine til de penge!!!
Mit bud blir en pentium4... - men jeg har desværre ikke den store indsigt i netop den type - så jeg lytter kun ;)
Avatar billede monstermand Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:28 #2
kig på edbpriser.dk under hele systemer. Så vælger du samlede maskiner, angiver en maks pris, og så kommer alle de bedste tilbud frem!
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:28 #3
Følger også lige med...
Avatar billede monstermand Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:28 #4
Avatar billede funkystuff Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:35 #5
Her er nogle retningslinier for hvad jeg ville købe:
P4 2,53GHz (Køb en ordentlig køler)
Bundkort med SIS648 Chipset (f.eks. ASUS)
512 Mb IKKE NoName DDR RAM (2700 el. 3200)
Maxtor Plus 9 - 80Gb HD
GeForce4 Ti4600 Grafikkort (el. ATI 9700 hvis der er penge til det)

DVD-brænder kender jeg ikke så meget til...
Avatar billede snoop_x Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:37 #6
Der var ikke tale om en Dvd-brænder men bare et dvd drev + en brænder !
Avatar billede jaxx Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:13 #7
hvad brænder angår ville jeg forslå en lite-on brænder enten 32x eller 40x speed disse brændere er geniale "Alle lite-on brændere 32x speed og over under støtter korrekt EMF afkodning!!"

hvad DVD-drev angår ville jeg forslå deres TOSHIBA dvd-drev "har det selv"

et link til et billigt sted hvor du også kan få den samlet!!!
www.datatel.dk