Avatar billede help_help Nybegynder
11. oktober 2002 - 15:48 Der er 4 kommentarer

XP professional,Read-only folders

Hej,
Jeg har en XP prof på min bærbar. Jeg bruger IIS på bærbaren.
Problemet er at alle mine mapper er skrivebeskyttet. Hvordan kan jeg fjerne det for alle mapper.
Kan det lade sig gøre at fjerne denne markering i XP? i WIN 2000 og 98 ved jeg, er mapperne ikke skrivebeskyttet.
Avatar billede terry Ekspert
11. oktober 2002 - 20:58 #1
Not sure what IIS has to do with this. If its your own "bærbar" PC then you should have admin permissions. Are you saying you do NOT?
Avatar billede terry Ekspert
14. oktober 2002 - 14:05 #2
help help are you going to respond to this and the other question?
Avatar billede terry Ekspert
15. oktober 2002 - 10:41 #3
help help>You have received your help, now it stime to pay up! Please respond to this OR I will have to get in touch with ADMIN.
Avatar billede john0000 Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:31 #4
Det er jo ikke sikkert at han forstår engelsk :-)