Avatar billede benzon Praktikant
10. oktober 2002 - 22:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ehm underlig tekst fil vis jeg læser i Notepad :\

http://www.udvikleren.dk/show_article.php?id=19

<-- nu har jeg fulgt den artikel men damn, vis man gemmer kan notepad ikke lige omformulere det man har gemt rimelig griner

{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1030{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}{\f1\fnil MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\f0\fs16 sadsad\f1
\par }

Sådan ser teksten ud når jeg ser den i Notepad men Sjovt nok kan den lille Editor jeg har lavet godt læse Notepad Tekst filer !!!!

En anden ting den kan heller ikke finde ud af at selv give den .txt betegnelsen er der nogen der kan hjælpe mig med at rette de 2 ting så det evt. funker ???

Jeg er lige begyndt på C++ så jeg har ikke så meget styr på det enu men vil gerne lære det
Avatar billede soreno Praktikant
10. oktober 2002 - 22:54 #1
det ligner at du gemmer i richtext formatet - måske der er et parameter der ændre det til plaintext (kig hvilke egenskaber dit tekstfelt har)
Avatar billede codewarrior Nybegynder
14. oktober 2002 - 15:21 #2
Kan kun give dig ret i det, hvis du bruger Borland Builder, skal du ændrer
properties på din TRichEdit komponent.
Avatar billede codewarrior Nybegynder
15. oktober 2002 - 09:37 #3
Dette gør du i propertien PlainText, sæt den til true, så vil du kun skrive og læse i ren tekstformat.
Avatar billede benzon Praktikant
15. oktober 2002 - 12:03 #4
Jaja i know that det er løst efter første gang :D
Avatar billede codewarrior Nybegynder
15. oktober 2002 - 18:33 #5
Ooops sorry, havde ikke set at du havde accepteret et svar