Avatar billede hansjensen Nybegynder
10. oktober 2002 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Stabil !!!!!! driver til geforce 3 TI200

Jeg mangler en meget stabil driver til ovennævnte. Har prøvet mig frem med de nyeste inde fra tweak.dk (40.52) og været inde på nvida side og fundet den de forelægger (30.82)

Ingen af dem har været optimale, så jeg vil meget gerne høre fra andre som har fundet en driver til XP som bare er i top og Stabil.
Avatar billede random_act Nybegynder
10. oktober 2002 - 21:52 #1
Det er alle 40.xx..... Hvis de så ikke lige virker så find en driver fra grafikkortets producent.
Avatar billede hansjensen Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:21 #2
Okey.. men jeg vil meget gerne høre fra andre med netop dette kort, som ikke har problemer under xp overhovedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2002 - 22:38 #3
Jeg bruger ver, 29.42 - har intet at udsætte på den (har prøvet nyere, men de har været crap)
Avatar billede konex Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:31 #4
Jeg har GeForce3 TI500 kortet og jeg har brugt Windows update til at hente mine driver og jeg har ingen problemmer med mit kort.
Avatar billede hansjensen Nybegynder
12. oktober 2002 - 13:00 #5
John stigers..
Din version viste sig at være den der var mest stabil og den virker HELT ok. takker..

Smid lige et svar. John
Avatar billede hansjensen Nybegynder
20. november 2002 - 18:04 #6
John.. du har ikke smidt et svar..  :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2002 - 18:52 #7
hansjensen> det kan jeg heller ikke når du har accepteret konex´s svar :)
Du kan, hvis du vil, oprette et nyt spørgsmål med ordlyden point til john stigers + linke til dette spørgsmål :)