Avatar billede dj-freeman Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash 5

Nogen der kan give mig en side med TUT til Flash 5?? På Dansk tak..
Avatar billede n!nja Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:34 #1
Avatar billede n!nja Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:37 #2
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:49 #3
n!nja  Hvor henne er der tut der
Avatar billede n!nja Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:54 #4
Hmmm - så bare på de sidste 2 links at der stod tutorials, så jeg gik ud fra at der noget der... og på det første link er der en god gennemgang af flash 5 - that's all :-)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:00 #5
den første er jo en stor fejl bombe der er fejl over al.
Avatar billede n!nja Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:06 #6
Så vidt jeg kan se virker "Guide til Flash 5" ganske udemærket - men hva' hvis ikke det er godt nok, kan du jo vente og se hvad der ellers kommer af svar - det var lige hvad jeg havde...
Avatar billede predator_ Nybegynder
10. oktober 2002 - 16:12 #7
tjaaa, alt hvad jeg ved om flash 5, har jeg lært gennem de geniale tutorials der i forvejen er i programmet..

men ellers:

http://www.echoecho.com/flash.htm
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/multimedia/shockwave_flash/tutorials/tutorial8.html
Avatar billede predator_ Nybegynder
10. oktober 2002 - 16:14 #8
de er selvfølgelig ikke danske.. min fejl :|
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:55 #9
predator_
- du for da jeg kunne bruge dine mest afligevel..
Avatar billede n!nja Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:57 #10
Hvis de gerne må være på engelsk så er www.flashkit.com et godt sted, hvor man kan finde næsten alt indenfor flash...