Avatar billede webcon Nybegynder
09. oktober 2002 - 23:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mit Intranet ??

Jeghar nu benytte mig af IIS på NT-server igennem flere år og uploadet med FrontPage. IIS er forsynet med extensions 2002 og har hidtil virket upåklageligt.

Når jeg uploader nu siger frontpage, at der ikke findes et web-site med den angivne sti, som hidtil har været benyttet. Når jeg åbner manageren til IIS på serveren findes mappen som den hidtil har gjort.

FrontPage tilbyder så at oprette sitet, men mislykkes.

Men jeg formoder at der er IIS´en som af en aller anden grund nu ikke kan håndtere mit Intranet.

Hvad kan der være galt ??

Jeg kan desværre først afprøve evt. forslag på mandag.

/webcon
Avatar billede moses Praktikant
10. oktober 2002 - 10:11 #1
Der kan være sket det, at din Frontpage 2002 extensions er gået i kludder.
Du kan checke diverse fejl og mangler ved at gå ind i IIS'en, og klikke højre musknap på dit Site og vælge "All Tasks". Der kan du checke extensions osv.
Avatar billede moses Praktikant
16. oktober 2002 - 16:23 #2
Og??  Inflationen er også ved at tage disse 30 point.
Avatar billede webcon Nybegynder
16. oktober 2002 - 22:51 #3
Ja, jeg skal beklage, at jeg endnu ikke har haft mulighed for at afprøve dit forslag pga. stigende arbejdspres, men jeg har ikke glemt dig.

/webcon
Avatar billede webcon Nybegynder
17. oktober 2002 - 13:47 #4
Jeg har fjernet server ext. 2002 fra serveren og installeret dem igen. Upgradet sitet til server ext. 2002, men stadig, når jeg forsøger at uploade fra Frontpage, kommer meddelelsen, "der findes ikke et web-site på adressen XXX skal det oprettes", men samme fejl.

/webcon
Avatar billede webcon Nybegynder
19. oktober 2002 - 01:27 #5
Løsningen blev, at nedlægge "default web site" og oprette et nyt site, hvorefter upload kunne foretages med frontpage på ny.

/webcon