Avatar billede aaaassss Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny computer fortsat

Hej igen jeg besluttede mig for at købe et andet system:

Intel P4 2,4 GHz/533 fsb
Creative ti 4200 128 mb ram
Western Digital 80 gb 7200 rpm harddisk
kingston ddr 2100 512 mb
cd brænder 48x tdk
dvd 16x sony
sony e430 monitor 4.000

ialt med skærm 14.500 kr, jeg får den i overmorgen, jeg glæder mig som et liile barn til jul:-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er det ok???
Avatar billede aaaassss Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:25 #1
intel rules, amd rules, via cyrix sucks
Avatar billede finger Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:36 #2
bare ærgerligt at du ikke købte ddr2700 ram. så havde du fået en meget hurtigere front side bus.
Avatar billede the_wurm Nybegynder
10. oktober 2002 - 08:59 #3
hmm jeg ville måske have anbefaldet et billiger grafikkort .. fx dyonator g4 4200 128mb til 1100 kr.. D:

men det er da bestemt godt køb- :D
Avatar billede fpnovell Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:53 #4
I stedet for at skrive dit barnagtige sludder aaaaassss, hvad så med at få lukket nogle af dine spørgsmål - du har 941 point ude.
Avatar billede fpnovell Nybegynder
10. oktober 2002 - 11:10 #5
Jeg skal hermed besvare dit spm. "er det ok"?
Ja, det er det!
Der kan intet indvendes imod en computer med den sammensætning.
Men se at få lukket mange af dine spørgsmål og drop sludder som: "intel rules, amd rules, via cyrix sucks".

De er alle firmaer med meget højtudviklet ekspertise og arbejdskraft -indse det og respektér det i stedet..........

Håber du købte WD-harddisken med 8MB cachebuffer. Hurtigste IDE-disk på markedet......man skal ikke vælge 100 GB-udgaven, der har en mindre datatæthed pr. plade og derfor ikke er så hurtig som 80'eren eller 120'eren.

mvh fpnovell