Avatar billede zerex Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

outlook express sender....

hej eksperter:-)
her i søndags skulle jeg sende en vedhæfet fil i outlook exprees via hotmail. men den var for stor...
men min problem er så at hver kan jeg nu åbner outlook express så starter den med at sende den fil og det er træls... hvor kan jeg gøre for at forhindre det?!?

rasmus jeppesen
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:02 #1
slet den under udgående mappen
Avatar billede zerex Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:04 #2
ja det har jeg gjort 50 gange nu men det løser ikke problemet.
Avatar billede zerex Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:05 #3
det gør den altså....
Avatar billede zerex Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:07 #4
HOW i er sq geniale i 2 MANGE TAK nu virker det det lå under den lokal mappe
jeg undskylde og takker mange gange
Avatar billede ado.dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:08 #5
Prøv at sætte OE på offline mode - Så skulle du kunne slette det uden at den prøver at sende...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:10 #6
takker for point, håber du fik løst dit problem