Avatar billede znipestar Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hva sker da?

Har lige uninstalleret Winamp 3.0, og nu ka jeg ikke afspille mine "gamle" Mp3'er og film,?

HVorfor?, hvad kan jeg gøre?,

for jeg gider sq ik at åbne WinMedia Player og vælge "gennemse" hver gang!
Avatar billede sthen Nybegynder
08. oktober 2002 - 17:02 #1
Styresystem ????
Hvilken afspiller har du så nu ????
Avatar billede predator_ Nybegynder
08. oktober 2002 - 17:15 #2
prøv højre museknap -> åbn med -> vælg mplayer og sæt et fint lilla kryds i brug altid dette program..
Avatar billede znipestar Nybegynder
08. oktober 2002 - 19:13 #3
Jeg har Win98, Win mplayer 6.4.
Når jeg højre-klikker ka jeg ikke vælge "åbn med"!!!!
Avatar billede znipestar Nybegynder
08. oktober 2002 - 19:43 #4
oops.....jeg glemte sq at holde "shift" nede, men den skriver bare
"der blev nægtet adgang til enheden"

What do I do?
Avatar billede predator_ Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:50 #5
er ikke lige helt sikker, men jeg mener at du et eller andet sted i win98 kan gå ind i filtyper i mappeindtillinger og vælge hvilke programmer de forskellige filer skal åbnes med
Avatar billede znipestar Nybegynder
11. oktober 2002 - 19:47 #6
Thankz