Avatar billede bjarnek Nybegynder
08. oktober 2002 - 11:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

filsortering, AutoCAD

Erløbet ind i et problem i autocad 2000 .... dialogboxen "open file" viser filer i sidst ændret orden, selv om jeg ændre til filnavn er det igen ændret til "sidst ændret" næste gang jeg lukker boxen op .... har forgæves ledt efter et generel opsætningssted uden held ... er der hjælp forude ???
Avatar billede splatpack Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:32 #1
Jeg er ikke helt med på dit spørgsmål, men prøv under preferancer, der er der i hvert fald ændringsmuligheder, men om du lige kan ændre dette er jeg ikke helt klar over, da jeg som sagt ikke er sikker på spørgsmålet
Avatar billede bjarnek Nybegynder
09. oktober 2002 - 08:33 #2
i AutoCAD under options (preferancer) kan jeg ikke finde nogen filsorteringsopsætninger !!
Prøver lige igen med en forklaring på problemet.
i dilogvinduet "open / select files" er filerne sorteret efter "sidst ændret", det kan jeg godt ændre til sorteret efter filnavn, men når jeg så vælger en fil, og vil have en anden lukker jeg jo boxen op igen ... er det at filerne igen er sorteret efter "sidst ændret" og ikke efter "filnavn"
Avatar billede bjarnek Nybegynder
18. marts 2004 - 15:35 #3
Lukker og slukker