Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
08. oktober 2002 - 08:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen preview af JPG i miniaturevisning - men nu pluselig af .tif

Pludselig viser stifinderen ikke previews af jpg's mere (har sat vis-miniature). Men nu kan jeg se .tif filerne, det har jeg tilgengæld ikke kunnet før. HVis jeg skal vælge skal jeg kunne se jpg'sne. Er der nogen der ved hvad der er sket???
Marianne
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2002 - 09:51 #1
prøv at tage egenskaber for mappen med billeder, vælg fanen Tilpas og så skulle der være en knap der hedder Gendan standarder.
Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:09 #2
Tak for svaret - selvom jeg ikke lige kunne finde den fane Tilpas. Men undervejs fik jeg en adnen ide - at gendanne systemet som det var for 14 dage siden - og det virkede. Selvom jeg jo egentlig ikke fik en svar på mit problem! Tak alligevel.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. oktober 2002 - 15:24 #3
Takker for pointene.

Udmærket idé med gendannelspunkter, det bruger jeg selv i WinXP.