Avatar billede locutuz Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:46 Der er 2 kommentarer

Slet kommando i filtyper

Hvordan sletter jeg selvoprettede kommandoer i mappeinstillinger, fiultyper og filmapper.
Jeg har lavet 3 som hedder open, open1 og åbn1, som skal slettes. Men det kan de ikke herfra. Rediger og slet kan ikke bruges (grå).
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. oktober 2002 - 21:25 #1
Prøv at logge på som administrator, og se om du så ikke kan.
Avatar billede locutuz Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:40 #2
Det er jeg allerede, med mindre man skal logge på som administrator på en anden måde end man normalt logger på og ikke har andre brugerkonti