Avatar billede evers Nybegynder
25. september 2000 - 14:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Access 2000

Jeg har lige fået tilsendt en database som jeg skal arbejde lidt da, men jeg kan ikke redigere formularerne.
Når jeg prøver at trykke på en formular som hedder Rediger Kategorier så kommer den med meddelelsen: \"En sådan brugerflade understøttes ikke\".
Er der nogle som kan hjælpe med det.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:37 #1
hvilken version af access har du? er den på dansk eller et andet sprog?
Avatar billede evers Nybegynder
25. september 2000 - 14:41 #2
Jeg har den danske version.
Kan det være et problem hvis den som har sendt mig databasen har lavet den i et andet sprog.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:42 #3
Ja sagtens... der er problemet... hvis han har lavet det i en tidligere version er der også noget galt!! alt skal være ens :0)
Avatar billede evers Nybegynder
25. september 2000 - 14:48 #4
Er der noget jeg eller han kan gøre eller skal det hele laves om.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:50 #5
Ja se det ved jeg desværre ikke noget om jeg vil lige tjecke efter!! 2. sek...
Avatar billede tpiil Nybegynder
25. september 2000 - 17:17 #6
prøv at sende databasen til tpiil@funz.dk så kan jeg kigge på den, for jeg har også access 2000 dansk version!
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 19:48 #7
har jeg også, send til: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk forresten, har jeg også access i tysk fransk og engelsk foruden dansk...
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 19:49 #8
du ved, når man skal øve sprog... så er det sq en god måde...
Avatar billede evers Nybegynder
26. september 2000 - 10:33 #9
Øhh en lille fejl fra min side.
Databasen er lavet i den danske version af Access så jeg regner ikke med at dette er problemet. Jeg har også installeret hele Access så så vidt jeg kan se kan der heller ikke være nogle problemer med dette.
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 14:11 #10
samme version?
Avatar billede macjensen Nybegynder
27. september 2000 - 22:15 #11
Check at der står Norwegian/Danish under indstillinger/Generelt.
Komprimer databasen.
Luk et modul op og kompiler det hele.