Avatar billede svend-erik Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adressebasen....

... i Outlook Express, hvor mon den gemmer sig?

Har formatteres hele C: men har kopieret den totalt forinden (til en flytbar). Har fået samtlige mails flyttet over, men adresserne???

Svend-Erik

nb. Måske forkert katagori - sorry!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:28 #1
søg på WAB
Avatar billede svend-erik Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:38 #2
Det er måske ikke den rigtige adressebog?
I mit mailprogram har der i løbet af dagen lagt sig 7 adresser.
Den jeg fandt, via din hjælp, indeholder ingen adresser?

Den ligger på adressen C:windows\application Data\Microsoft\addressbook
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:42 #3
oki, men nu søgte du vel i de data du flyttede inden formateringen?
Avatar billede Wezio Juniormester
04. oktober 2002 - 21:43 #4
I din adresse bog, er der en funktion, hvor du kan gemme den :)
Avatar billede Wezio Juniormester
04. oktober 2002 - 21:45 #5
I dit adresse kartotek, vælg: Filer -> Eksporter -> Adressekartotek (WAB)

Når du så skal have dem ind igen, vælger du blot Filer -> Importer

That´s IT :)
Avatar billede svend-erik Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:45 #6
Nej, jeg søgte i den nuværende C:  Den flytbare ligger ovre på det andet skrivebord.  For på den nuværende harddisk skulle jo gerne være en fil med de 7 adresser, som senere byttes ud med de flere hundrede, når jeg kender rette placering.

Eller?

Mvh  -  SEM
Avatar billede svend-erik Nybegynder
04. oktober 2002 - 21:55 #7
Ja, det lykkedes den vej via "importer" og direkte over fra den flytbare harddisk.

Tak  ;-)

Svend-Erik
Avatar billede Wezio Juniormester
04. oktober 2002 - 22:23 #8
Selvtak :)

Har selv lige opgraderet fra Win2k til XP, sååå... derfor kendte jeg funktionen :o)