Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vedr. ZoneAlarm...

Hello der...

Jeg prøver lige igen igen igen igen...

Kan jeg godt køre med "medium" sikkerhed på Internet-delen i ZoneAlarm...?

Hvis jeg kører med "High" er min MSIE 6.0 hamrende langsom...
Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:54 #1
Hallo....
Avatar billede neteffect Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:59 #2
Hallo. Ja det kan du sikkert godt. Forskellen på medium og high ligger så vidt jeh kan se i, at ZoneAlarm ved high også checker alle programkomponenter i din browser, ikke bare at det er samme exe-fil.

Medium stiller således krav til at din virus-beskyttelse er i orden, så der ikke smutter nye dll'er ind med posten.
Avatar billede wanix Praktikant
04. oktober 2002 - 16:59 #3
Ja du kan sagtens køre med medium, du laver det bare mere usikkert. Prøv at hente den nyeste version af zonealarm.
Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:06 #4
...er det MEGET mere usikkert?
Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:14 #5
...er det MEGET mere usikkert?
Avatar billede neteffect Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:15 #6
Nej, specielt ikke, hvis du nøjes med at have et meget begrænset antal progrmmaer, som du tillader at accesse nettet (browser, mail, og nogle få andre).
Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:19 #7
oki - tak...