Avatar billede moltov Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:14 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Nå Gutter og Gutterinder

Please kom med gode idéer. Idéen med siden, er at den primært skal bruges som en ansøgning til firmaer. Så kom med en konstruktiv kritik/ros.

Er der flere der har gode forslag, så deler jeg point mellem dem. (Hvis man kan det)

VH
Moltov

Nå, ja...Her er adressen www.moltov.dk
Avatar billede cdc Novice
04. oktober 2002 - 14:29 #1
tror nok du skal kigge lidt rundt på webben for at få lidt inspiration
Avatar billede sthen Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:52 #2
Umiddelbart er de færreste af os her på E. ikke specielt glade for HP's lavet i FrontPage.

Du bør efter min mening forsøge at skjule det noget bedre i dit design/layout.

Idéen og grundtanken med dit site er OK, og flere af de underliggende sider kan da sagtens anvendes som de er nu (f.eks. de sider med fotos af fodboldholdene), men en opfordring fra mig til dig må blive:

Lær kodningens kunst fra bunden, så du ikke behøver at bruge diverse WYSIWYG editorer.

Timen kan evt. starte her:
www.html.dk
Avatar billede sthen Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:53 #3
Umiddelbart er de færreste (ups der skulle selvfølgelig have stået FLESTE)
Avatar billede mjl Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:55 #4
Få evt. en webdesigner, der sidder og keder sig, til at lave et "skelet" til dig, hvor du bare fylder ord og billeder i...
Avatar billede sthen Nybegynder
04. oktober 2002 - 15:40 #5
Drop denne linie. Den kan få VISSE arbejdsgivere til at se rødt:
"Så elsker jeg Tuborg, men kan dog også drikke Harboes 110, som faktisk smager udmærket."

Følgende linier bør du barbere ned:
"Udover dette ser jeg også en masse film, læser bøger (Er nok en smule barnlig i den henseende...Har bl.a. læst Harry Potter bøgerne :-)), og endelig spiller computerspil. Primært sportsspil!

Endelig går jeg på museer og teatre... Men mest fordi min kæreste vil :-)"
til:
"Udover dette ser jeg også en masse film, læser bøger, og endelig spiller computerspil. Primært sportsspil!

Endelig går jeg på museer og teatre"

Jeg mener, at hvis du vil "sælge" dig selv med dette site, bør du nok overveje at være 100% seriøs omkring indholdet.
Avatar billede sthen Nybegynder
04. oktober 2002 - 15:42 #6
Eller måske endnu bedre:

"Udover dette ser jeg også en masse film, læser bøger, og endelig spiller computerspil. Primært sportsspil!

Desuden går jeg på museer og teatre sammen med min kæreste"
Avatar billede Wezio Juniormester
04. oktober 2002 - 15:44 #7
Og lige en anden ting... se et få fjernet den baggrundsmusik :)

Der er ikke noget værre end hjemmeside med baggrundsmusik!!!! ;)
Avatar billede moltov Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:05 #8
Hejsa

Til dem der har svaret...I skal nok få jeres point. Venter dog lidt endnu, og ser om der skulle komme flere kommentarer..Men I er ikke glemt...Og tak for ændringerne i sætningerne Sthen...Det skal nok blive rettet :-)

Moltov
Avatar billede thomasw Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:18 #9
Din hjemmesider ser ikke alt for professionel ud. Jeg kan forestille mig at du gerne ud ad til vil fremstå som en professionel person. Du ku
Avatar billede thomasw Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:23 #10
du kunne måske sætte dig ind i dreamweaver eller adobe go-live. Med disse programmer kan man "forholdsvis" lave en rimelige fornutfig. Hjemmeside. En god ide iden du går igang med siden er, at sætte sig ned og lave en brainstorm. Finde ud af hvordan siden skal se ud og og hvad den skal indeholde("de tanker har du vist gjort dig") Hvad med at vise firmaerne at du har tjek på Citrix. Du kunne evt. skrive lidt om hvad er Citrix og hvordan det fungerer. Derved viser du også at du ved noget om Citrix
Avatar billede -simon- Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:05 #11
Lige en anden fejl "Klik på billeder for at se mere... (Kan tage nogen tid, ved nogle af dem)"

Klik på billeder for at se mere... (Kan tage nogeT tid, ved nogle af dem)
Avatar billede -simon- Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:06 #12
under billeder
Avatar billede coolstar Nybegynder
06. oktober 2002 - 19:51 #13
det er ikke alle som er i mod frpntpage, men næsten alle er i mod at bruge deres færdig lavede komponenter - knapper, tællere osv.

tjaaa jeg bruger dog kun fp til opbygningen af mit site, så jeg hele tiden kan se hvordan og hvor jeg kan have tingene...

Du bør helt sikkert overveje en anden menu. Du kan evt. spørger herinde om der er en som vil lave en flot menu til dig. Synes også at du bør gå væk fra at bruge frames...

Hvis du vil have din hjemmeside indekseret og lidt eksponeret er frames noget lort :)

Søgebotterne kan ikke hitte ud af det med frames ordentligt - så jeg ville lave en ny side uden frames....

Held og lykke...