Avatar billede nilsen Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opplasting av bilder

gd
Jeg har lavet en enkel hjemmeside, fått den opplastet etter endel besvær, det som mangler er 3 bilder som ikke kommer med, de er i jpg format, logo (også bilde i jpg format) kommer imidlertid godt nok med) hva kan jeg korrigere for å det hele korrekt?
siden sees her
http://www.ctv.es/USERS/rsnilsen
mvh
Nilsen
Avatar billede chrlilje Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:51 #1
Problemet er at du anvender mellemrum i dine filnavne.
Slet mellemrummene og prøv igen.
Avatar billede chrlilje Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:54 #2
Omdøb
  Students at work.jpg
til fx
  Students_at_work.jpg
Det samme for de andre billeder.
Avatar billede chrlilje Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:57 #3
Du skal selvfølgelig både omdøbe dine jpg-filer og rette reference til dem i Frontpage.
Avatar billede knudgert Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:48 #4
Det er nu ikke mellemrum, der er skyld i problemet, selvom man bør undgå at bruge mellemrum.

Fejlen skyldes at i htmlkoden, står filnavnet med stort bogstav, men de starter med lille bogstav.

Der står f.eks. Students%20art%20collection.jpg, men billedet hedder
students%20art%20collection.jpg og kan findes på
http://www.ctv.es/USERS/rsnilsen/students%20art%20collection.jpg
Avatar billede francke Nybegynder
02. oktober 2002 - 06:04 #5
Jeg tror såmænd bare at han ikke har gemt billederne, så de ikke er blevet oploadet!
Avatar billede nilsen Nybegynder
02. oktober 2002 - 08:30 #6
gm
Takker, det var til stor hjælp
knudgert gav det rigtige svar og får poengene, mellomrummene mellom ordene hadde ingen betydning i dette tilfælde.
poengene er avgitt